План-конспект уроку з курсу "Сходинки до інформатики". "Ділова зустріч у країні Алгоритміка". 4 клас

Мета уроку:

  • закріпити вміння складати алгоритми для виконавця Кенгуру (лінійні та циклічні);
  • закріпити вміння працювати з блок-схемами з розгалуженням та алгоритмами з циклом;
  • розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять;
  • виховувати товариські сть, дисципліну, відповідальність.

Обладнання: Мультимедійний проектор, прикладний програмний пакет "Алгоритміка", програмне забезпечення курсу "Сходинки до інформатики", роздатковий матеріал: завдання для творчого заліку, домашнє завдання на картках, "ребусне" деревце, таблички для повторення правил техніки безпеки.

Орієнтовний план і методи проведення уроку

1. Актуалізація опорних знань (гра "Сніжний ком": повторення основних термінів, які зустрічалися на уроках при вивченні теми "Алгоритми" - 2 хвилини.
2. Оголошення теми та визначення очікуваних результатів – 1 хв.
3. Проведення першої частини творчого заліку (робота в малих групах) – 12 хвилин.
4. Логічна розминка (повторення): театралізоване дійство "Вовк, коза і капуста" за участю всіх учнів. Учні набувають досвіду в складанні алгоритму, який вирішить проблемну ситуацію шляхом гри. Ця частина уроку проходить досить жваво, учасники гри постійно рухаються, тому її доцільно прирівняти до фізкультхвилинки – 5 хвилин.
5. Повторення правил техніки безпеки (робота зі слайдами з презентації: чи правильне зображення? – 2 хвилини.
6. Розв’язування проблемної ситуації Перевізника за допомогою комп’ютерної програми пакета "Алгоритміка" (робота за комп’ютером в парах) – 2 хвилини.
7. Перевірка домашнього завдання: (додатковий об’єкт, який необхідно приєднати до заготовленої частини програми творчого завдання) – 1 хвилина.
9. Проведення другої частини творчого заліку (практична робота в програмі "Кенгуру") – 13 хвилин.
9. Релаксація: вправи для очей та рук – 1 хвилина.
10. Підсумок уроку (оцінити урок, роботу учнів, якщо є час, оголосити оцінки) – 1 хвилина.
11. Домашнє завдання (на картках).

Автор: Ільєнко Н. В., учитель інформатики, Бориспільський ліцей "Дизайн-освіта" ім. Павла Чубинського.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження