Впровадження технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі

Мета:

  • Ознайомити з новим твором В.Сухомлинського. Вчити давати характеристику дійовим особам. Порівнювати вчинки персонажів, робити висновки щодо прочитаного;
  • Розвивати зв’язне мовлення, критичне та творче мислення; вміння цінувати думки інших;
  • Вих овувати доброту, чуйність, вміння бачити й творити красу.

Обладнання: підручник "Читанка" О. Савченко, 3 клас, картки із завданнями, портрет В. Сухомлинського, дидактичний матеріал.

Тип уроку: урок вивчення нових знань.

Очікувані результати:

  • Уточнять свої знання пр красу, з чим дружить краса;
  • Зможуть проаналізувати вчинки дійових осіб, дати їм свою оцінку;
  • Працюватимуть в групі, прислухаючись до думок інших, та робитимуть свої висновки;
  • Відстоюватимуть свою позицію, аргументуючи, чому так.

Автор: Іванюк В. С., учитель початкових класів, Калуська школа № 6 Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження