Впровадження технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі
Мета:
- Ознайомити з новим твором В.Сухомлинського. Вчити давати характеристику дійовим особам. Порівнювати вчинки персонажів, робити висновки щодо прочитаного;
- Розвивати зв’язне мовлення, критичне та творче мислення; вміння цінувати думки інших;
- Вих
Обладнання: підручник "Читанка" О. Савченко, 3 клас, картки із завданнями, портрет В. Сухомлинського, дидактичний матеріал.
Тип уроку: урок вивчення нових знань.
Очікувані результати:
- Уточнять свої знання пр красу, з чим дружить краса;
- Зможуть проаналізувати вчинки дійових осіб, дати їм свою оцінку;
- Працюватимуть в групі, прислухаючись до думок інших, та робитимуть свої висновки;
- Відстоюватимуть свою позицію, аргументуючи, чому так.
Автор: Іванюк В. С., учитель початкових класів, Калуська школа № 6 Івано-Франківської обл.
Завантажити>>>
Попередній перегляд
Триває завантаження