Використання елементів інтенсивного навчання читання як провідний фактор свідомого успішного навчання
Згідно з національною доктриною розвитку освіти, в Україні необхідно створити умови для розвитку, самоствердження та самореалізації особистості протягом життя. Особистісна орієнтація освіти, формування національних і загальнолюдських цінностей, постійне підвищення якості освіти, оновлення її зміс
ту та форм організації навчально-виховного процесу, пропаганда здорового способу життя, розширення україномовного освітнього простору, запровадження освітніх інновацій є складовими пріоритетних напрямів державної політики щодо розвитку освіти.Одне із протиріч нашого часу: знати і вміти треба набагато більше, ніж раніше, а функціональні можливості організму людини не покращуються. Що робити? Адже всі батьки хочуть, щоб їх діти виросли здоровими, розумними, добрими, щасливими, навіть, якщо природа не наділила їх богатирським здоров’ям, а оточуюче середовище суворе і скупе на життєві блага. Як бути? Думаю, що звичайні, але не байдужі вчителі та допитливі батьки завжди знайдуть засіб допомогти дитині відчути радість пізнання, самоутвердження, отримувати позитивні емоційні заряди, які подарує цікава гра. Це реальність, перевірена тисячами прихильників унікальної методики М. О. Зайцева.
Автор: Гайова Л. О., учитель, Енергодарський НВК № 5 Запорізької обл.
Триває завантаження