"Інтерактивні методи навчання на уроках освітньої галузі "Людина і світ"
Найголовнішим рішенням у моєму житті був вибір професії. На уроках, у повсякденній роботі з дітьми я можу найбільше реалізувати те ,що дано мені від природи, що здобуто роками праці у школі в процесі професійної діяльності. Як перетворити навчання на цікаве заняття? Поштовхом до пошуків у цьому н
апрямі в мене була причина – утрата суспільством цінності знань та освіти, розуміння того, що це є основою подальшого вдалого життя й добробуту. Опрацьовуючи педагогічну літературу, я виявив, що така сама проблема виникла в учителів ще в минулому столітті.Процес реформування основної та старшої школи потребує усвідомлення педагогом мети та завдань основної та старшої освіти, застосування нових ефективних психолого-педагогічних підходів до організації навчально-виховного процесу, аргументації доцільності обрання певних навчально-виховних методів і прийомів у роботі з дітьми. Задовольняючи суспільний запит на виховання творчої особистості, основна та старша школа спрямовує зусилля на виявлення самостійних творчих сил дитини, розвиток її здібностей. Саме тому мене зацікавила тема "Інтерактивні методи навчання на уроках української мови".
Автор: Строкань Н. О., учитель початкових класів, Вознесенська школа Мелітопольського району Запорізької обл.
Триває завантаження