Творчі завдання для розвитку продуктивного мислення молодших школярів на уроках математики з розділу "Величини"
Сьогодення педагогічної науки вимагає реалізації нових підходів до навчання та виховання дітей молодшого шкільного віку, оскільки на сучасному етапі розвитку суспільства і педагогічної думки підвищуються вимоги до рівня інтелектуального розвитку школярів.
Початкова школа, зберігаючи на
У курсі математики початкової школи учні вивчають розділ «Величини», який тісно пов’язаний з практичною діяльністю людства. У зв’язку з вимірюванням величин розширюється і уточнюється поняття про число.
В основі методики вивчення величин лежить практична діяльність учнів, пов’язана з оволодінням навичками вимірювання таких величин, як довжина відрізка, площа фігури, температура, маса і об’єм тіла, час. Перераховані величини, передбачені програмою початкової школи, є основними. Крім них передбачені також і деякі похідні величини: швидкість руху тіла, вартість.
Автори:
- Богута В. М., асистент кафедри дошкільної та початкової освіти, Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка;
- Деркач Л. В., учитель початкових класів, Решетилівська школа Полтавської обл.
Попередній перегляд
Триває завантаження