Методична розробка літературних задач із математики "Казка в математиці"

Ми, вчителі початкових класів, дуже часто стикаємось з тим, що нашим маленьким учням на початку навчання набагато більше подобається математика, ніж читання або письмо. Адже рахувати кружечки, каченят, білочок та цукерки – це швидко, легко та зрозуміло. Проблеми виникають, коли ми із своїми учням и починаємо вивчати задачі: записувати короткі умови, розв’язання та відповіді.

Тут вже викладач перетворюється на винахідника, актора, фокусника і т.д., вигадуючи різноманітні способи, засоби та прийоми. При цьому ті, які ми використовували раніше зі своїми попередніми вихованцями, вже не спрацьовують. Отже, ми завжди знаходимось у пошуках нового, цікавого, корисного. Дуже часто все нове виявляється "добре забутим старим".

Як же зробити навчання для маленьких учнів і цікавим, і, що не менш важливо, успішним?

Автор: Шустова Л. А., учитель початкових класів, Білоцерківська школа № 18 Київської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження