Комп'ютерна підтримка при вивченні математики

Теми:

  • бінарний урок з професійною спрямованістю "Перетворення симетрії у просторі. Симетрія в природі та на практиці" з використанням графічного редактора Paint;
  • інтегрований урок на тему "Многогранники та їх властивості" (геометр ія з застосуванням  комп'ютерної грамотності);
  • бінарний "Об'єми тіл обертань" та практична робота з інформатики «Створення презентації з геометрії в програмі POWER POINT»;
  • інтегрований контрольний урок з геометрії на тему «Многогранники» з використанням практичних навичок роботи в текстовому та графічному редакторі.

Працюючи над проблемою "Комп'ютерна підтримка при вивченні математики», я не випадково обрала саме цю проблему. Комп'ютер стає невід'ємним атрибутом багатьох робочих місць. Комп'ютерні технології інтенсивно запроваджуються як у традиційних галузях виробництва, так і в нових, виникнення яких неможливо уявити без застосування комп'ютерної техніки.

Викладаючи у ВПУ №40 математику та інформатику, я вирішила об'єднати ці дисципліни, тому що вони дуже пов'язані між собою, і тим самим заохотити учнів до цікавого вивчення математики, а саме геометрії, так як відомо, що більшість дітей не розуміють геометрію чи просто нема бажання її розуміти, або не дуже розвинене абстрактне та логічне мислення. Тому загальну підготовку учнів я почала здійснювати у тісному зв'язку з обчислювальною технікою, закріплюючи знання з інформатики з використанням програмного забезпечення окремих тем.

Працюючи над проблемою комп'ютерної підтримки навчально - пізнавальної діяльності учнів в процесі вивчення математики, дійшла до висновку, що при продуманому підході можливості її вражаючі.

Перші кроки показали, що комп'ютерна підтримка вивчення геометрії захоплює учнів, полегшує осмислення визначень, дає наглядне уявлення про основні поняття геометрії, сприяє розвитку образного мислення, спонукає учнів до дослідницької діяльності.

Використовуючи комп'ютер на уроках математики, слід пам'ятати, що комп'ютер лише засіб, який допомагає в навчанні, що він не повинен звільнити учня від роздумів. Комп'ютер повинен звільнити учня тільки від механічної знайомої роботи і звільнити час для роздумів та творчого пошуку.

Автор: Шипілова Інна Юріївна

Для перегляду завантажте файл.

Попередній перегляд

Триває завантаження