Внутрішні конфлікти особистості

Мета та задачі:

1. Познайомити з поняттям "внутрішній конфлікт".

2. Допомогти придбати навички в рішенні внутрішніх конфліктів.

3. Дати можливість краще довідатись про себе: своєрідність власної особистості, бажання, свої внутрішні конфлікти.

4. З'ясува ти ставлення до явищ корупції.

Методи: лекція, дискусія, рольові ситуаційні завдання.

ХІД УРОКУ

Учні знайомляться з поняттям «внутрішній конфлікт». Знаючи, що має на увазі даний вираз, учні дискутують про те, як вони вирішують свої внутрішні конфлікти, програють ситуації, в яких потрібно підтримати одну зі сторін свого внутрішнього конфлікту, а іншу спростувати, пояснюють мотиви свого вибору. Розглядаються такі ситуації:

"Учень хоче виїхати в Америку. Йому потрібна віза. Можливі два варіанти:

а) учень йде в установу до чиновника, дотримується правил, але не знає, чи одержить він візу чи ні;

б) учень не дотримується правил, дає хабар чиновнику й одержує гарантію, що візу він отримає".

У робочому зошиті учні виконують 1-3 завдання.

Узагальнення: даний урок допомагає учням краще довідатись про особливості своєї особистості, навіть ті, на які вони не звертають уваги або зовсім заперечують.

Зв'язки з антикорупційною освітою: у ході обговорення теми "Внутрішній конфлікт" учні з'ясовують для себе своє ставлення до корупції.

Автор: Р. Диргінчене. "Антикоррупционное воспитание в школе", Литва.