Розробка комбінованого уроку з української літератури "Марко Вовчок – ясна зоря нашого письменства"

Мета:

  • з`ясувати, наскільки свідомо зрозуміли життевий і творчий шлях Марка Вовчка, розкрити і проаналізувати зміст оповідань "Козачка", "Ледащиця", "Два сини", робити висновки;
  • розвивати логічне, образне та критичне мислення, відповідальність людини за свої вч инки та поведінку, здатність приймати рішення;
  • виховувати естетичні смаки вдумливого читача, повагу до кращих здобутків української літератури.

Тип уроку: урок вивчення біографії та творчості письменниці та аналізу художніх творів комбінований урок з комп`ютерною підтримкою.

Форми роботи:

  • групова;
  • фронтальна;
  • індивідуальна.

Методи роботи – слово вчителя, бесіда, творча робота.

Теоретико-літературні поняття:
оповідання, їх особливості.

Наочні засоби навчання:

  • портрет Марка Вовчка;
  • плакат із творчості письменниці;
  • тексти оповідань;
  • пам`ятка "Як працювати в групі";
  • виставка творів.

Обладнання:

  • проектор;
  • комп`ютер;
  • екран.

Автор: Якименко О. М., учитель української мови та літератури, Марганецька школа № 10 Дніпропетровської обл.

Попередній перегляд

Триває завантаження