Розробка уроку української літератури "Степан Радченко – цинічний егоїст чи взірець сильної цілеспрямованої особистості?". 11 клас

Мета:

  • у ході уроку визначитися зі ставленням до головного героя роману В. Підмогильного "Місто", оцінивши його вчинки, мотиви поведінки, досягнення й втрати;
  • збагнути для себе, чи є чому повчитися в героя роману, чи варто його наслідувати, і врешті поміркувати про те, яким треба бути, щоб зайняти гідне місце в суспільстві;
  • підготувати учнів до написання твору з літератури за романом В. Підмогильного "Місто";
  • розвивати в учнів аналітичні здібності;
  • уміння грамотно, послідовно висловлювати свої думки, обґрунтовувати міркування, робити висновки;
  • виховувати в учнів уміння вибудовувати стосунки з людьми, цілеспрямованість, прагнення стати успішними, уміння презентувати себе в суспільстві, порядність у ставленні до оточуючих людей.

Обладнання:

  • схема "Становлення Степана Радченка";
  • сенкани;
  • картки зі значками для об’єднання в групи;
  • схема "Дерево рішень";
  • картки для рольової гри "Інтерв’ю з персонажем";
  • схема відповіді на питання;
  • індивідуальні конверти (сенкан, значки для поділу на групи, схема відповіді на питання, картки самоконтролю).

Автор: Таровита І. О., учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, Свердловська школа № 3 Луганської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження