Драматургічна спадщина І. Франка. Соціально-психологічна драма "Украдене щастя" ‑ найвизначніший твір Івана Франка. План-конспект комбінованого уроку з української літератури в 10 класі
Мета:
- з’ясувати, наскільки свідомо школярі зрозуміли зміст п’єси;
- розкрити й проаналізувати його (зміст), учити давати оцінку героям, аналізувати, робити висновки, узагальнювати; шляхом бесіди підвести учнів до з’ясування основних проблем твору;
- розви
Очікувані результати:
- після цього уроку учні зможуть довести, що драма має соціально-філософське підґрунтя;
- визначати основні проблеми твору;
- сформулювати власне ставлення до того, що трапилося з героями твору;
- висловлювати свою думку відносно морального вибору людини в житті;
- давати відповідь на питання: чи можливо досягнути щастя в житті?;
- набути навичок роботи в групі, визначаючи та аргументуючи питання;
- прогнозувати можливі наслідки.
Тип уроку:
- урок вивчення та аналізу художнього твору;
- комбінований урок з комп’ютерною підтримкою.
Форми роботи:
- групова;
- фронтальна;
- індивідуальна.
Методи роботи:
- слово вчителя, бесіда;
- самостійна;
- творча робота;
- метод "Сенкан";
- "Вільний мікрофон".
Теоретико-літературні поняття:
- драматичні твори, їхні особливості;
- драма як окремий різновид;
- ремарки.
Наочні засоби навчання:
- портрет І. Я. Франка;
- плакат з ілюстраціями;
- рушник;
- текст п’єси;
- пам’ятки "Як працювати в групі", "Складання сенкана";
- картка самооцінки.
Обладнання:
- проектор;
- комп’ютер;
- екран.
Автор: Федорова І. І., учитель української мови та літератури, Марганецька школа № 10 Дніпропетровської обл.
Попередній перегляд
Триває завантаження