Драматургічна спадщина І. Франка. Соціально-психологічна драма "Украдене щастя" ‑ найвизначніший твір Івана Франка. План-конспект комбінованого уроку з української літератури в 10 класі

Мета:

  • з’ясувати, наскільки свідомо школярі зрозуміли зміст п’єси;
  • розкрити й проаналізувати його (зміст), учити давати оцінку героям, аналізувати, робити висновки, узагальнювати; шляхом бесіди підвести учнів до з’ясування основних проблем твору;
  • розви вати образне, логічне та критичне мислення;
  • відповідальність людини за свої вчинки та поведінку, здатність самостійно приймати рішення;
  • виховувати в учнів загальнолюдські моральні цінності.

Очікувані результати:

  • після цього уроку учні зможуть довести, що драма має соціально-філософське підґрунтя;
  • визначати основні проблеми твору;
  • сформулювати власне ставлення до того, що трапилося з героями твору;
  • висловлювати свою думку відносно морального вибору людини в житті;
  • давати відповідь на питання: чи можливо досягнути щастя в житті?;
  • набути навичок роботи в групі, визначаючи та аргументуючи питання;
  • прогнозувати можливі наслідки.

Тип уроку:

  • урок вивчення та аналізу художнього твору;
  • комбінований урок з комп’ютерною підтримкою.

Форми роботи:

  • групова;
  • фронтальна;
  • індивідуальна.

Методи роботи:

  • слово вчителя, бесіда;
  • самостійна;
  • творча робота;
  • метод "Сенкан";
  • "Вільний мікрофон".

Теоретико-літературні поняття:

  • драматичні твори, їхні особливості;
  • драма як окремий різновид;
  • ремарки.

Наочні засоби навчання:

  • портрет І. Я. Франка;
  • плакат з ілюстраціями;
  • рушник;
  • текст п’єси;
  • пам’ятки "Як працювати в групі", "Складання сенкана";
  • картка самооцінки.

Обладнання:

  • проектор;
  • комп’ютер;
  • екран.

Автор: Федорова І. І., учитель української мови та літератури, Марганецька школа № 10 Дніпропетровської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження