464
Оцініть публікацію

Квадратне рівняння та його використання. Розробка уроку алгебри в 9 класі

Мета: систематизувати та узагальнити знання про квадратне рівняння.

Навчальні завдання:

  • відтворити знання про квадратне рівняння, його види, способи розв'язування;
  • вміння розв'язувати квадратні рівняння. використовувати рівняння, що зво дяться до квадратних, перетворювання раціональних виразів, розв'язування квадратичних виразів графічним способом;
  • систематизувати та узагальнити навчальні досягнення учнів щодо розв'язання квадратних рівнянь та їх використання в ході уроку та їх використання в ході уроку під час формування компетенцій учнів з алгебри.

Розвивальні завдання:

  • розвивати увагу, мислення, пам'ять, культуру математичного мовлення;
  • вміння працювати самостійно, вміння спілкуватись, допомагати іншим, аналізувати ситуацію, оцінювати свої дії та дії інших учнів;
  • вміння і навички щодо розв'язування рівнянь, нерівностей, оформлення завдань;
  • продовжувати розвивати загальнонавчальні навички (ведення зошита, організація роботи, робота з роздавальним матеріалом, застосування теоретичних знань для виконання завдань тощо);
  • сприяти розвитку комунікативної, інформаційної, соціальної, полікультурної компетентностей, а також самоосвіти і саморозвитку, продуктивної творчої діяльності.

Виховні завдання: виховувати уважність, кмітливість, акуратність, працьовитість, самостійність, дисциплінованість, самокритичність.

Тип уроку:
узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок.

Методи.

Словесні:

  • розповідь;
  • бесіда;
  • використання ключових слів;
  • метод "різнокольорових капелюшків";
  • коментар до виконання вправ;
  • самооцінка;
  • взаємонавчання;
  • методи мотивації, збудження інтересу.

Наочні:

  • робота з роздавальним матеріалом – "плакатами самооцінювання";
  • метод "різнокольорових капелюшків".

Практичні:

  • розв'язування вправ;
  • самостійна робота;
  • робота в групах;
  • проскриптивний метод;
  • метод повторення;
  • поступового ускладнення завдань.

Оцінюється: рівень навчальних досягнень учнів.

Структура:

  • організаційно-психологічна частина;
  • підготовка до свідомої навчальної праці: постановка мети, мотивація, актуалізація опорних знань, умінь;
  • узагальнення знань, умінь;
  • систематизація під час виконання самостійної роботи;
  • домашнє завдання з коментарем;
  • самоаналіз уроку учнями;
  • підсумок уроку.

Автор: Мазуренко Т. І., учитель математики, Харківська спеціалізована школа № 162.

Попередній перегляд

Триває завантаження