Теоретичний матеріал з геометрії. "Чотирикутники"
Мета: використання на уроках теоретичного матеріалу для пояснення теми "Чотирикутник" з використанням презентацій і вчителя і учня.
Завдання: узагальнити теоретичний матеріал з тем: "Чотирикутник і його елементи", "Паралелограм та його властивості", "Пря
мокутник та його властивості", "Ромб та його властивості", "Квадрат".Опис даної розробки.
Тема "Чотирикутники" займає значне місце у геометрії, зокрема в планіметрії. В даній презентації узагальнено теоретичний матеріал з тем: "Чотирикутник і його елементи", "Паралелограм та його властивості", "Прямокутник та його властивості", "Ромб та його властивості", "Квадрат та його властивості".
Цінність цієї розробки полягає у таких моментах:
- викладено весь теоретичний матеріал, крім того міститься інформація, яка виходить за межі навчальної програми;
- містяться історичні відомості про кожен вид чотирикутника, походження термінів, вчених, які їх вивчали;
- сфера використання чотирикутників та їх застосування в навколишньому світі.
Значення цієї роботи для вчителя математики є досить великим.
По-перше, вона дає можливість, як зекономити час у підготовці до уроків, так і в проведенні самого уроку.
По-друге, містить диференціацію навчального матеріалу для учнів, які цікавляться математикою більш поглиблено.
По-третє, якщо учень по певних причинах не зміг відвідати урок, то завдяки флешці чи дискові зможе опрацювати матеріал вдома самотужки з більшим інтересом, ніж просто читати підручник.
По-четверте, практичні приклади (малюнки, фотографії), допомагають учневі зрозуміти важливість геометрії, як науки в повсякденному житті, а не сприймати її як "сухої" та непотрібної звичайній людині.
Крім того, матеріал презентації може бути використаний вчителями кафедри естетичного циклу.
Така презентація не тільки зацікавлює дітей навчальним матеріалом, а й заохочує їх до самостійного дослідження геометрії та створення власних презентацій на потрібну тематику. (Приклади учнівських презентацій додаються) Адже для того, щоб знайти цікаві відомості чи світлини учень мусить попрацювати з літературою чи Інтернетом, що в свою чергу його всебічно розвиває.
На відміну від класичного уроку, урок з проведенням презентації сприяє глибшому засвоєнню навчального матеріалу, викликає інтерес до предмету, бажання самостійно працювати, адже краще один раз побачити, чим сто разів почути.
Автор: Конопка Оксана Зеновіївна
Для перегляду завантажте файл.
Триває завантаження