853
Оцініть публікацію

Теоретичний матеріал з геометрії. "Чотирикутники"

Мета: використання на уроках теоретичного матеріалу для пояснення теми "Чотирикутник" з використанням презентацій і вчителя і учня.

Завдання: узагальнити теоретичний матеріал з тем: "Чотирикутник і його елементи", "Паралелограм та його властивості", "Пря мокутник та його властивості", "Ромб та його властивості", "Квадрат".

Опис даної розробки.

Тема "Чотирикутники" займає значне місце у геометрії, зокрема в планіметрії. В даній презентації узагальнено теоретичний матеріал з тем: "Чотирикутник і його елементи", "Паралелограм та його властивості", "Прямокутник та його властивості", "Ромб та його властивості", "Квадрат та його властивості".

Цінність цієї розробки полягає у таких моментах:

  • викладено весь теоретичний матеріал, крім того міститься інформація, яка виходить за межі навчальної програми;
  • містяться історичні відомості про кожен вид чотирикутника, походження термінів, вчених, які їх вивчали;
  • сфера використання чотирикутників та їх застосування в навколишньому світі.

Значення цієї роботи для вчителя математики є досить великим.

По-перше, вона дає можливість, як зекономити час у підготовці до уроків, так і в проведенні самого уроку.

По-друге, містить диференціацію навчального матеріалу для учнів, які цікавляться математикою більш поглиблено.

По-третє, якщо учень по певних причинах не зміг відвідати урок, то завдяки флешці чи дискові зможе опрацювати матеріал вдома самотужки з більшим інтересом, ніж просто читати підручник.

По-четверте, практичні приклади (малюнки, фотографії), допомагають учневі зрозуміти важливість геометрії, як науки в повсякденному житті, а не сприймати її як "сухої" та непотрібної звичайній людині.

Крім того, матеріал презентації може бути використаний вчителями кафедри естетичного циклу.

Така презентація не тільки зацікавлює дітей навчальним матеріалом, а й заохочує їх до самостійного дослідження геометрії та створення власних презентацій на потрібну тематику. (Приклади учнівських презентацій додаються) Адже для того, щоб знайти цікаві відомості чи світлини учень мусить попрацювати з літературою чи Інтернетом, що в свою чергу його всебічно розвиває.

На відміну від класичного уроку, урок з проведенням презентації сприяє глибшому засвоєнню навчального матеріалу, викликає інтерес до предмету, бажання самостійно працювати, адже краще один раз побачити, чим сто разів почути.

Автор: Конопка Оксана Зеновіївна

Для перегляду завантажте файл.

Попередній перегляд

Триває завантаження