Розв'язування нестандартних задач
Напрям: природничо-математичний
Профіль: математичний
Пояснювальна записка
Факультативні заняття з математики напрямлені на розширення, поглиблення та корекцію знань учнів з математики у відповідності до їх п
отреб, а також підвищення пізнавальної діяльності.Пропонована програма призначена для організації роботи з учнями, які навчаються за різними профілями та мають бажання добре підготуватися до серйозного випробування з математики та успішно пройти зовнішнє незалежне оцінювання.
Програма факультативного курсу допомагає розширити вивчення програмового матеріалу, доповнити базову програму з математики новими темами, забезпечити повторення всього курсу математики, посилити практичну сторону застосування теоретичних знань при розв'язуванні задач різного рівня складності.
Вивчення курсу "Розв'язування нестандартних задач" сприятиме розвитку науково-теоретичного мислення та виробленню практичних навичок застосування математичного апарату до розв'язування завдань державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.
Одним із головних завдань курсу є забезпечення умов для досягання кожним учнем практичної компетентності.
Мета курсу:
- розвиток математичних здібностей учнів;
- формування алгоритмічного мислення та високої логічної культури;
- вироблення навичок самостійної роботи при розв'язуванні задач;
- перенесення засвоєних знань на розв'язування складних та нестандартних задач;
- якісна підготовка до незалежного зовнішнього тестування з математики.
Після вивчення курсу учні повинні знати:
- математичні факти;
- основні алгоритми та методи розв'язування алгебраїчних та геометричних задач з необхідним обґрунтуванням;
Після вивчення курсу учні повинні вміти:
- оволодівати необхідною інформацією для розуміння постановки математичної задачі;
- проектувати і здійснювати алгоритмічну та евристичну діяльність на математичному матеріалі;
- розв'язувати завдання в знайомих ситуаціях із достатнім поясненням;
- використовувати набуті знання і вміння в незнайомих ситуаціях;
- узагальнювати й систематизувати набуті знання;
- самостійно розв'язувати нестандартні задачі і вправи;
- приймати рішення та вибирати оптимальне.
Для реалізації програми рекомендована кількість годин:
- 10 клас 1 год на тиждень, 35 год на рік
- 11 клас 1 год на тиждень, 30 год на рік
Для 11 класу пропонується 30 годин на рік з урахуванням термінів проходження зовнішнього незалежного тестування.
Автор: Т.В.Русецька, вчитель математики вищої категорії, загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 11, м. Сміла
Для перегляду завантажте файл.
Триває завантаження