"Використання інформаційних технологій на уроках математики"
У сучасному світі мабуть немає галузі, де б не використовувався комп’ютер і освітня галузь не є виключенням. Інтерес до вивчення предмету багато в чому залежить від того, як проходять уроки. Застосування комп'ютерної техніки на уроках дозволяє зробити урок нетрадиційним, яскравим, насиченим, напо
внюючи його зміст знаннями з інших наочних областей, що перетворюють математику з об'єкту вивчення в засіб отримання нових знань.Ефективність застосування нових інформаційних технологій на уроках математики обумовлена наступними факторами:
- різноманітність форм представлення інформації;
- висока степінь наочності;
- можливість моделювання за допомогою комп’ютера різноманітних об’єктів і процесів;
- звільнення від рутинної роботи, що відвертає увагу від засвоєння основного змісту;
- можливість організації колективної та індивідуальної дослідницької роботи;
- можливість диференціювати роботу учнів у залежності від рівня підготовки, пізнавальних інтересів та ін.; використовуючи сучасні інформаційні технології;
- можливість організувати комп’ютерний оперативний контроль і допомогу з боку вчителя;
- можливості комп’ютера дозволяють учню активно приймати участь у процесі пізнання.
Найдоступнішими і самими поширеними технологіями є застосування табличного процесора MS Excel, програми для створення презентацій Microsoft Power Point, пакета динамічної геометрії DG, контрольно-діагностичної системи Test-W. Кожен елемент із зазначеного переліку програмних засобів є достатньо досконалим у своєму роді. Вважаємо, що використовуючи їх на уроці по черзі або разом, можна значною мірою підвищити ефективність навчально-виховного процесу.
Автор: Пурденко Т. С., учитель математики, Бориспільський ліцей "Дизайн-освіта" імені Павла Чубинського Київської обл.
Триває завантаження