Повторення та узагальнення вивченого про числівник

Мета:

  • закріпити вміння учнів розрізняти числівник з - поміж інших частин мови, які можуть мати числове значення, визначати їх морфологічні ознаки, з'ясовувати синтаксичну роль та виражальні засоби;
  • удосконалювати вміння правильно відмінювати числівники та вживати їх у різних типах мовлення; вдосконалювати навички редагування, збагачувати словниковий запас учнів фразеологізмами, прислів'ями, приказками;
  • розвивати мовлення і логічне мислення школярів, уміння працювати з науковими джерелами, виділяти головне, точно передавати наукову інформацію, аналізувати та порівнювати мовні явища, розвивати творчі здібності школярів, комунікативну, соціальну, пізнавальну, самоосвітню та особистісну компетенції;
  • формувати культуру мовлення і спілкування;
  • виховувати почуття любові до своєї землі й усього що є на ній, зацікавити історією рідного міста і краю.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань

Міжпредметні зв'язки: українська мова, географія рідного краю, історія, біологія

Форма проведення: урок - подорож

Форми роботи: індивідуальна, парна, групова, колективна

Методи: метод "спільний проект "Чи знаєте ви, що?", інтерактивний метод "Мозаїка", "Навчаючи учусь", "Аукціон"

Обладнання: мультимедійний проектор, екран, комп'ютер.

Автор: Черняк Наталя Анатоліївна

Для перегляду завантажте файл.

Попередній перегляд

Триває завантаження