Пряма мова, її види. Розділові знаки при ній
Мета: Актуалізувати знання учнів з теми «Пряма мова», наголосити на важливості способів передачі чужого мовлення; удосконалити вміння і навички розпізнавати речення з прямою та непрямою мовою, правильно використовувати їх у мовленні, систематизувати знання розстановки розділових
знаків при прямій мові і діалозі.Розвивати логічне мислення, самостійність суджень, вміння узагальнювати. Виховувати почуття відповідальності за красу природи.
Цілі (очікувані результати) Після уроку учні зможуть:
- давати визначення понять теми уроку;
- пояснювати правила розстановки розділових знаків при прямій мові;
- виконувати вправи на закріплення;
- давати власну оцінку запропонованого тексту;
- узагальнювати свої знання щодо прямої і непрямої мови;
- набудуть навиків самостійної роботи над опорною схемою (Картою пам'яті).
Методи, прийоми і форми роботи: Методи „Мікрофон", бесіда, робота в групах, прийом створення проблемної ситуації, бесіда, робота з таблицею, метод тренувальних вправ, робота з текстом (метод „Вчу навчаючись"), лінгвістична гра.
Тип уроку: узагальнення і систематизації знань.
Обладнання: роздруки текстів, підручники, таблиці, схеми, ПК, схема - алгоритм, ілюстрації, мультимедійна установка.
Опорні поняття:
- Спілкування
- Дискусія
Способи передачі чужого мовлення
- Пряма і непряма мова
- Невласне пряма мова
- Діалог, полілог репліка
- Цитата, епіграф
Автор: Цюрко Тетяна Григорівна
Для перегляду завантажте файл.
Триває завантаження