Організаційний момент на уроці української мови та літератури: теорія, практика, інновації
Основною формою організації процесу навчання учнів є урок. Найхарактернішими ознаками його є те, що він проводиться при постійному складі учнів і під безпосереднім керівництвом вчителя, за сталим розкладом.
Кожен урок має свою структуру, тобто зовнішні постійні елементи (етапи). Вони склад
ають макроструктуру уроку.Ознакою уроку як форми навчання є те, що він має початок і кінець. У макроструктурі кожного уроку початок виділяється в самостійний етап - "Організація класу до уроку", а кінець - "Підсумок уроку".
Ці етапи створюють рамки, в яких відбувається процес навчання або його частина. Крім цих, розрізняють наступні етапи уроку:
- Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Загальна мотивація діяльності учнів;
- Формування і засвоєння нових знань, умінь і навичок;
- Систематизація і узагальнення засвоєних знань, умінь і навичок;
- Застосування засвоєних знань, умінь і навичок;
- Перевірка засвоєних знань, умінь і навичок;
- Організація домашньої роботи.
Кожен із етапів має свою дидактичну мету.
Автор: Пересунько Т.М., учитель, Балабинська гімназія "Престиж" Запорізької обл.
Завантажити>>>
Триває завантаження