Організаційний момент на уроці української мови та літератури: теорія, практика, інновації

Основною формою організації процесу навчання учнів є урок. Найхарактернішими ознаками його є те, що він проводиться при постійному складі учнів і під безпосереднім керівництвом вчителя, за сталим розкладом.

Кожен урок має свою структуру, тобто зовнішні постійні елементи (етапи). Вони склад ають макроструктуру уроку.

Ознакою уроку як форми навчання є те, що він має початок і кінець. У макроструктурі кожного уроку початок виділяється в самостійний етап - "Організація класу до уроку", а кінець - "Підсумок уроку".

Ці етапи створюють рамки, в яких відбувається процес навчання або його частина. Крім цих, розрізняють наступні етапи уроку:

  • Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Загальна мотивація діяльності учнів;
  • Формування і засвоєння нових знань, умінь і навичок;
  • Систематизація і узагальнення засвоєних знань, умінь і навичок;
  • Застосування засвоєних знань, умінь і навичок;
  • Перевірка засвоєних знань, умінь і навичок;
  • Організація домашньої роботи.

Кожен із етапів має свою дидактичну мету.

Автор: Пересунько Т.М., учитель, Балабинська гімназія "Престиж" Запорізької обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження