Система уроків з української мови та літератури
Мета:
- націлити на усвідомлення, осмислення й засвоєння відомостей про СПР, розвивати уміння і навички розпізнавання СПР серед інших видів складних речень, з'ясувати відмінності між сполучниками і сполучними словами; формувати навички аналізу;
- удосконалювати
Очікувані результати.
Учні повинні знати:
- визначення СПР;
- особливості будови СПР;
- відмінності між СПР та іншими видами складних речень;
- види СПР.
Учні повинні уміти:
- визначати серед складних речень СПР;
- визначати його вид, засіб зв'язку;
- розпізнавати сполучники і сполучні слова;
- створювати висловлювання за темою на основі опорної схеми;
- ставити запитання з даної теми.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Форми організації пізнавальної діяльності: групова, фронтальна.
Методи: "гронування", робота з підручником, мовний аналіз, "ажурна пилка".
Обладнання: підручники, ватмани, маркери.
Автор: Кудояр Г. В., учитель, Енергодарський НВК № 5 Запорізької обл.
Завантажити>>>
Попередній перегляд
Триває завантаження