Система уроків з української мови та літератури

Мета:

  • націлити на усвідомлення, осмислення й засвоєння відомостей про СПР, розвивати уміння і навички розпізнавання СПР серед інших видів складних речень, з'ясувати відмінності між сполучниками і сполучними словами; формувати навички аналізу;
  • удосконалювати уміння створювати висловлювання за опорною схемою на лінгвістичну тему, уміння ставити запитання за темою;
  • виховувати культуру мовлення, уміння бачити перспективу.

Очікувані результати.

Учні повинні знати:

  • визначення СПР;
  • особливості будови СПР;
  • відмінності між СПР та іншими видами складних речень;
  • види СПР.

Учні повинні уміти:

  • визначати серед складних речень СПР;
  • визначати його вид, засіб зв'язку;
  • розпізнавати сполучники і сполучні слова;
  • створювати висловлювання за темою на основі опорної схеми;
  • ставити запитання з даної теми.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Форми організації пізнавальної діяльності:
групова, фронтальна.

Методи:
"гронування", робота з підручником, мовний аналіз, "ажурна пилка".

Обладнання:
підручники, ватмани, маркери.

Автор:
Кудояр Г. В., учитель, Енергодарський НВК № 5 Запорізької обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження