1198
Оцініть публікацію

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури

Актуальність і перспективність досвіду:

  • забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини;
  • сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти;
  • сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, сам ореалізації та самовдосконаленні;
  • дозволяє гарантувати досягнення певного стандарту освіти;
  • забезпечує особистісно орієнтовану модель навчання;
  • робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури.

Мета досвіду:

  • створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності;
  • створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня;
  • розвиток соціальної та громадянської компетентності дитини.

Теоретичну базу досвіду становлять положення, що ґрунтуються на психологічній теорії творчої особистості та її розвитку ( Р.Грановська, Я. Пономарьов), роботи вітчизняних та зарубіжних вчених з проблем технологізації освітнього процесу (Г. Сазоненко, В. Бондар, А. Горальський, А. Маслоу). Особливої уваги, на мою думку, заслуговує праця "Основи педагогічної творчості" (автор С. О. Сисоєва), в якій обґрунтовано модель творчої особистості учня, розглянуто специфіку формування креативної особистості дитини.

Автор: Пересунько Т. М., учитель, Балабинська гімназія "Престиж" Запорізької обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження