Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури
Актуальність і перспективність досвіду:
- забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини;
- сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти;
- сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, сам
Мета досвіду:
- створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності;
- створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня;
- розвиток соціальної та громадянської компетентності дитини.
Теоретичну базу досвіду становлять положення, що ґрунтуються на психологічній теорії творчої особистості та її розвитку ( Р.Грановська, Я. Пономарьов), роботи вітчизняних та зарубіжних вчених з проблем технологізації освітнього процесу (Г. Сазоненко, В. Бондар, А. Горальський, А. Маслоу). Особливої уваги, на мою думку, заслуговує праця "Основи педагогічної творчості" (автор С. О. Сисоєва), в якій обґрунтовано модель творчої особистості учня, розглянуто специфіку формування креативної особистості дитини.
Автор: Пересунько Т. М., учитель, Балабинська гімназія "Престиж" Запорізької обл.
Попередній перегляд
Триває завантаження