Розробка заняття з української мови "Навчальні та контрольні диктанти, методика їх проведення"

Мета:

  • ознайомити студентів з диктантами як одним із видів орфографічних вправ, їх класифікацією за різними ознаками;
  • розкрити методику проведення основних типів диктантів;
  • вчити розрізняти диктанти відповідно до їх призначення, методики проведення; i>
  • створити умови для ситуації, коли студенти стають співавторами уроку;
  • удосконалювати навички робити висновки, узагальнення із сприйнятої інформації, чітко висловлювати думки, дотримуватись мовленнєвих норм.

Методична мета:

  • методика проведення лекції як однієї з основних форм навчання, активізація репродуктивної і продуктивної активності студентів;
  • використання сучасних інформаційних технологій під час проведення лекції (елементи візуалізації).

Тип заняття: тематична інформаційна лекція-візуалізація.

Автор: Скоропльот Н. А., викладач української мови, Кременчуцьке педагогічне училище ім. А. С. Макаренка.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження