Розробка заняття з української мови "Навчальні та контрольні диктанти, методика їх проведення"
Мета:
- ознайомити студентів з диктантами як одним із видів орфографічних вправ, їх класифікацією за різними ознаками;
- розкрити методику проведення основних типів диктантів;
- вчити розрізняти диктанти відповідно до їх призначення, методики проведення;
i>
- створити умови для ситуації, коли студенти стають співавторами уроку;
- удосконалювати навички робити висновки, узагальнення із сприйнятої інформації, чітко висловлювати думки, дотримуватись мовленнєвих норм.
Методична мета:
- методика проведення лекції як однієї з основних форм навчання, активізація репродуктивної і продуктивної активності студентів;
- використання сучасних інформаційних технологій під час проведення лекції (елементи візуалізації).
Тип заняття: тематична інформаційна лекція-візуалізація.
Автор: Скоропльот Н. А., викладач української мови, Кременчуцьке педагогічне училище ім. А. С. Макаренка.
Попередній перегляд
Триває завантаження