Інтегрований груповий міжпредметний проект "Кольорові сни"

Мета проекту:

  • навчити оцінювати красу природи, бачити кольорове багатство дійсності;
  • розширити мистецтвознавчі знання учнів в сфері кольорознавства;
  • оволодіння кольоровими засобами створення художніх образів;
  • розвиток зорової культури і тв орчої уяви;
  • розвиток художньо-естетичного сприймання різноманітності виявів цілісної образної картини світу;
  • забезпечити емоційно-почуттєве виховання дитини;
  • формувати самоосвітні компетенції.

Завдання проекту:

  • ознайомити учнів з основами кольорознавства;
  • формувати в учнів відчуття і розуміння художніх засобів виразності – колориту, палітри, колірної гами;
  • засвоїти мистецьку термінологію;
  • визначити значення кольорів в народно-прикладному мистецтві;
  • дослідити вплив кольорів на настрій людини; кольоромузика;
  • виховання творчої активності, художнього мислення і здібностей з урахуванням вікових особливостей учнів.

Очікувані результати проекту:

  • знання отримані під час проведення проекту допоможуть учням опанувати засобом художньої мови та емоційного впливу на людину – кольором;
  • використовувати його в процесі сприймання художніх творів та розвитку художніх навичок.

Тип проекту: груповий, міжпредметний.

Організація діяльності:
реалізація проекту відбувається під час навчально-виховного процесу (уроки образотворчого мистецтва, музики, інформатики) та у позакласній роботі.

Творчі групи:

  • художники (ознайомитись з основними поняттями кольорознавства та використати їх при художньообразній характеристиці творів мистецтва);
  • казкарі (створити мультимедійну казку "Як з’явилася веселка");
  • народні умільці (визначити значення кольорів в декоративно-прикладному мистецтві);
  • мистецтвознавці (знайти згадування кольорів в поезії та піснях);
  • психологи (дослідити вплив кольорів на настрій людини).

Параметри зовнішньої оцінки проекту:

  • адекватність досліджуваній тематиці;
  • якість та змістовність виконання;
  • активність кожного учасника проекту відповідно до його індивідуальних можливостей;
  • характер спілкування і взаємодопомоги, взаємодоповнюваності учасників проекту;
  • естетичність оформлення.

Термін виконання: вересень–жовтень 2009 року.

Учасники проекту:
учні 4 класу, вчитель, бібліотекар, батьки.

Місце реалізації:
Вільненська ЗОШ І–ІІІ ступенів.

Автор:
Гладко М. П., учитель початкових класів, Вільненська школа Нижньосірогозького району Херсонської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження