Інтегрований груповий міжпредметний проект "Кольорові сни"
Мета проекту:
- навчити оцінювати красу природи, бачити кольорове багатство дійсності;
- розширити мистецтвознавчі знання учнів в сфері кольорознавства;
- оволодіння кольоровими засобами створення художніх образів;
- розвиток зорової культури і тв
Завдання проекту:
- ознайомити учнів з основами кольорознавства;
- формувати в учнів відчуття і розуміння художніх засобів виразності – колориту, палітри, колірної гами;
- засвоїти мистецьку термінологію;
- визначити значення кольорів в народно-прикладному мистецтві;
- дослідити вплив кольорів на настрій людини; кольоромузика;
- виховання творчої активності, художнього мислення і здібностей з урахуванням вікових особливостей учнів.
Очікувані результати проекту:
- знання отримані під час проведення проекту допоможуть учням опанувати засобом художньої мови та емоційного впливу на людину – кольором;
- використовувати його в процесі сприймання художніх творів та розвитку художніх навичок.
Тип проекту: груповий, міжпредметний.
Організація діяльності: реалізація проекту відбувається під час навчально-виховного процесу (уроки образотворчого мистецтва, музики, інформатики) та у позакласній роботі.
Творчі групи:
- художники (ознайомитись з основними поняттями кольорознавства та використати їх при художньообразній характеристиці творів мистецтва);
- казкарі (створити мультимедійну казку "Як з’явилася веселка");
- народні умільці (визначити значення кольорів в декоративно-прикладному мистецтві);
- мистецтвознавці (знайти згадування кольорів в поезії та піснях);
- психологи (дослідити вплив кольорів на настрій людини).
Параметри зовнішньої оцінки проекту:
- адекватність досліджуваній тематиці;
- якість та змістовність виконання;
- активність кожного учасника проекту відповідно до його індивідуальних можливостей;
- характер спілкування і взаємодопомоги, взаємодоповнюваності учасників проекту;
- естетичність оформлення.
Термін виконання: вересень–жовтень 2009 року.
Учасники проекту: учні 4 класу, вчитель, бібліотекар, батьки.
Місце реалізації: Вільненська ЗОШ І–ІІІ ступенів.
Автор: Гладко М. П., учитель початкових класів, Вільненська школа Нижньосірогозького району Херсонської обл.
Завантажити>>>
Попередній перегляд
Триває завантаження