Організація та методики проведення позакласної роботи з математики з молодшими учнями
Найважливіше завдання школи – давати підростаючому поколінню глибокі і міцні знання основ наук, виробляти навички, вміння, застосовувати їх на практиці. У зв'язку з цим потрібна така організація навчання, при якій би діти включалися в роботу. Багато що залежить від учителя: як він організовує роб
оту, в тому числі і з урахуванням рівня підготовленості класу, їх інтересів, індивідуальних і вікових особливостей кожного учня, виділяючи доцільність тієї чи іншої форми позакласної роботи. Якщо враховувати всі ці моменти, то можна так поставити позакласну роботу, при якій легко домогтися високих результатів.Реформа школи вимагає посилення зв'язку між навчанням, вихованням та розвитком дітей. Великими резервами у вирішенні поставленого завдання має взаємозалежна урочна і позаурочна робота учнів з різних предметів, зокрема, з математики.
Позакласна робота визначається як складова частина навчально-виховної роботи школи, як одна з форм організації дозвілля учнів. Вона буває різноманітною за змістом і формами. Освітньою за змістом є позакласна робота з математики.
Автор: Вовчук I. С., учитель початкових класів, Запорiзький НВК "Еврика".
Триває завантаження