Система позакласної роботи з інформатики через зв’язок між предметами та інформаційною компетентністю учнів

Однією з важливих умов сучасної комунікації та розв’язання типових економічних задач у суспільстві й освіти є формування технічної та технологічної культури обробки економічної інформації учнів за допомогою сучасних інформаційних технологій. Технічна та технологічна культура обробки інформації не є природна якість особистості. Вона формується у процесі роботи за допомогою сучасних інформаційних технологій, при засвоєнні методів та прийомів роботи з сучасним апаратним та програмним забезпеченням.

При розв’язанні економічних задач персональний комп’ютер є інструментом нової інформаційної технології. Комп’ютерні технології використають у видавництвах та бібліотеках, в банках та на складах, у системах зв’язку та керування, податкової інспекції та у сфера розваг. Тому комп’ютер став невід'ємним атрибутом робочого місця співробітників економічних професій та у цих умовах  на ринку праці зараз зростає попит на фахівців-економістів й менеджменту, які можуть кваліфіковано працювати на комп’ютерах, особливо на молодих спеціалістів високої кваліфікації. Треба формувати  навички й уміння використання учнями комп’ютерів при розв’язанні задач обліку, прогнозу, керування та планування діяльності фірми або підприємства за допомогою соціально-організованої діяльності. Тому вивчення курсу за вибором "Розв’язання економічних задач засобами інформаційних технологій" направлене на практичну підготовку користувачів комп’ютерів відповідно до вимог, відбитих в державних освітніх стандартах з економічних напрямків.

Автор: Кобзарєва Т. Е., учитель інформатики, Запорізька школа № 1 ім. Т. Г. Шевченка.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження