Використання комп'ютерних технологій при викладанні фізики
Сучасний світ – це світ науково-технічного прогресу, який вимагає від сучасної молоді вміння користуватись комп’ютерною технікою, володіти певними знаннями новітніх інформаційних технологій і застосовувати їх у різних сферах життєдіяльності. Упровадження нових технологій у навчальний процес сприя
є всебічному розвитку особистості, активізує навчальну діяльність учнів, сприяє творчому зросту дитини.Актуальність проблеми використання комп’ютерних програм при вивченні фізики полягає в тому, що сучасні досягнення науки і техніки вимагають сучасних уроків, які враховують ці досягнення. Уміле поєднання комп’ютерних технологій і традиційних методів викладання фізики дадуть бажаний результат: високий рівень засвоєння фундаментальних знань з фізики і усвідомлення їх практичного застосування.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання підсилює в учнів потребу в здобутті додаткових знань, оскільки створюються умови для:
- індивідуальних навчальних можливостей і потреб;
- широкого вибору змісту, форм, темпів і рівня їх загальноосвітньої підготовки;
- задоволення освітніх потреб в поглибленому вивченні предмета;
- розкритті творчого потенціалу учнів: участь у конкурсах, олімпіадах;
- активного самостійного засвоєння знань.
Напрямки використання інформаційних технологій при вивченні фізики можна розділити на кілька блоків:
- створення мультимедійних уроків чи фрагментів уроків;
- використання комп’ютерних моделей фізичних дослідів;
- використання комп’ютерних тренажерів для контролю знань;
- використання комп’ютера для підготовки до ЗНО;
- використання комп’ютера для позаурочної діяльності.
Автор: Олексієвич Н. Л., учитель фізики, Чернівецька гімназія № 5.
Завантажити роботу>>>
Завантажити презентацію>>>
Попередній перегляд
Триває завантаження