1076
Оцініть публікацію
1 з 5 на основі 1 оцінок

Використання комп'ютерних технологій при викладанні фізики

Сучасний світ – це світ науково-технічного прогресу, який вимагає від сучасної молоді вміння користуватись комп’ютерною технікою, володіти певними знаннями новітніх інформаційних технологій і застосовувати їх у різних сферах життєдіяльності. Упровадження нових технологій у навчальний процес сприя є всебічному розвитку особистості, активізує навчальну діяльність учнів, сприяє творчому зросту дитини.

Актуальність проблеми використання комп’ютерних програм при вивченні фізики полягає в тому, що сучасні досягнення науки і техніки вимагають сучасних уроків, які враховують ці досягнення. Уміле поєднання комп’ютерних технологій і традиційних методів викладання фізики дадуть бажаний результат: високий рівень засвоєння фундаментальних знань з фізики і усвідомлення їх практичного застосування.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання підсилює в учнів потребу в здобутті додаткових знань, оскільки створюються умови для:

  • індивідуальних навчальних можливостей  і потреб;
  • широкого вибору змісту, форм, темпів і рівня їх загальноосвітньої підготовки;
  • задоволення освітніх потреб в поглибленому вивченні предмета;
  • розкритті творчого потенціалу учнів: участь у конкурсах, олімпіадах;
  • активного самостійного засвоєння знань.

Напрямки використання інформаційних технологій при вивченні фізики можна розділити на кілька блоків:

  • створення мультимедійних уроків чи фрагментів уроків;
  • використання комп’ютерних моделей фізичних дослідів;
  • використання комп’ютерних тренажерів для контролю знань;
  • використання комп’ютера для підготовки до ЗНО;
  • використання комп’ютера для позаурочної діяльності.

Автор: Олексієвич Н. Л., учитель фізики, Чернівецька гімназія № 5.

Завантажити роботу>>>

Завантажити презентацію>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження