Пріоритет всебічного розвитку учнів в умовах гуманітаризації, демократизації та диференціації навчально-виховного процесу
Гуманізація освіти передбачає посилену увагу до особистості кожного учня, створення найбільш сприятливих умов для її росту і розвитку.
Реалізація ідеї гуманізму в навчально-виховному процесі спирається на педагогічні принципи: індивідуалізації навчання (необхідність врахування інтелектуальн
их, емоційних і других особливостей учнів), диференціацїї (створення умов для найбільш успішного навчання, розвитку і виховання учнів у відповідності з його особливостями), демократизації, яка гарантує створення таких умов, які забезпечують проявлення ініціативи і творчості учнів та педагогів, самовизначення і самовираження особистості школяра.Автор: Залюбовська В. С., учитель фізики, Одеська школа № 81.
Попередній перегляд
Триває завантаження