Набуття учнями навичок дослідницької роботи на уроках правознавства та в позакласній роботі з предмета
Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, Концепції національно-патріотичного виховання молоді наголошують, що у сучасних умовах становлення української державності, побудови громадянського суспільства, інтеграції України у світове та європейське сп
івтовариство, домінантною основою розвитку українського суспільства є виховання громадянина-патріота з високою правовою культурою.Тому правова освіта і правове виховання визнане найважливішими завданнями сучасної школи. Крім того, здійснення правового регулювання у суспільстві потребує формування суспільно активної, творчо розвинутої особистості, що здатна самостійно мислити, генерувати нові ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення. Виховання такої особистості розпочинається зі шкільної лави. Реалізувати ці завдання, з огляду на складність курсу і на те, що правознавство вивчається тільки в 9 класі, традиційними методами викладання курсу майже неможливо. І якщо недостатність формальних знань учнів поповнити відносно нескладно, то розвиток самостійності мислення потребує великих зусиль. Тому гарним інструментом для цього є саме дослідницька діяльність юних правознавців.
Автор: Палієнко С. В., учитель історії, Енергодарський НВК № 5 Запорізької обл.
Триває завантаження