1335
Оцініть публікацію
5 з 5 на основі 3 оцінок

Seterra - чудовий ресурс для вчителів та учнів

Підготовка учнів до роботи в інформаційному суспільстві сьогодні і в майбутньому вимагає застосування різноманітних інноваційних технологій, що є новітнім підходом до організації навчання у сучасній школі.

Під інновацією у навчанні розуміють не тільки використання інформаційних технологій, комп’ютерних навчальних програм, електронних версій картографічних творів. Інноваційні технології базуються на використанні методологічної системи, основу якої становлять активні методи навчання, що забезпечують формування особистісно, професійно та соціально значущих якостей учнів через інтерактивізацію учасників за рахунок спеціально створених умов навчального середовища.

Інтерактивні технології навчання застосовуються не тільки для глибшого розуміння і засвоєння інформації, але й її використання, що дозволяє сформувати систему знань з даної дисципліни та включити її до власних надбань учня. Вивчення географії в школі вимагає розробки навчальних програм з використанням інноваційних технологій, що є перспективним напрямком.

Останніми роками інтерес до проблеми впровадження інноваційних технологій у процес навчання значно підвищився, про що свідчать численні наукові публікації. Автори розкривають проблеми інформатизації географічної освіти в школі, описують власні напрацювання з впровадження комп’ютерних технологій навчання географії, узагальнюють досвід створення навчальних програм з курсу.

Серед безкоштовних навчальних програм з географії привертає увагу інтерактивний ресурс Seterra, який займає одну з лідируючих позицій серед собі подібних. Кілька мільйонів користувачів більш десятка років черпають з неї корисну інформацію, яка може знадобитися в різних життєвих ситуаціях.

Seterra містить більш як 100 дидактичних ігор та інтерактивних вправ, які в захоплюючій формі сприяють вивченню країн та їх столиць, материків і океанів, державних прапорів і міст на всіх континентах. Нажаль, вкотре доводиться констатувати, що програма доступна багатьма мовами, але тільки не українською.

Але й без цього інтерфейс програми простий і зрозумілий. Даний ресурс послужить добру службу і вчителям іноземних мов у навчальному блоці з країнознавства, і вчителям історії.

Насамперед, це тренажер, який перевіряє знання розташування географічних об'єктів на карті. Для правильної відповіді необхідно натиснути в потрібне місце, і контури країни змінюють свій колір. Втім, присутні і елементи навчання. Після кількох помилок на екрані контури шуканого об'єкта починають моргати червоним кольором. Запитання прикріплене до курсору.

У разі неправильної відповіді на короткий час з'являється інформація про даний об'єкт. Даний ресурс дуже продуктивно можна використовувати на інтерактивній дошці. Завдання розбиті по континентах. У кожному з розділів є ряд інтерактивних завдань від простих до більш складним: від знання країн, їх столиць, до знання державних прапорів, річок, окремих регіонів, міст значного числа країн.

Програма паралельно підраховує відсоток правильних відповідей. При вивченні всіх навчальних предметів потрібна обов'язкова база знань, без яких марно працювати з учнями далі. Причому необхідно постійно повертатися до засвоєних знань, освіжати їх у пам'яті учнів.

Програма дозволяє відстежувати ступінь засвоєння репродуктивних знань. На головній сторінці висвічується відсоток правильних відповідей з пройденого розділу. У будь-який час учень може повернутися в розділ і виправити погані показники. Крім роботи з картою, навчальна програма має простий тестер, який теж може допомогти вчителю у вдосконаленні контролю знань учнів.

Спілкуватися з цим додатком ніколи не набридне, завдяки динамізму процесу навчання. Так, наприклад, працюючи з містами, ви одночасно працюєте з картою, показуючи потрібну точку. У режимі Вікторина (Тест) вам буде поставлено запитання та запропоновані 4 варіанти відповіді до нього.

У вправах з прапорами вам задають запитання, а від вас потрібно виділити правильний прапор. Кожен розділ супроводжується таблицею рекордів, що дозволяє відстежувати результати інтелектуальної діяльності учнів.

Кількарічний досвід використання цього ресурсу свідчить про неабиякий інтерес учнів до цієї програми. Скажу більше. Останнім часом учні проводять заочні змагання не за відсотки правильних відповідей, а за швидкість отримання стовідсоткового результату.

Таким чином, при всій своє простоті ресурс дуже корисний і вчителю і учню. Звичайно, сучасне програмне забезпечення дозволяє урізноманітнити освітні ресурси, зробити їх більш захоплюючими і ефективними в навчанні.

У програмі Seterra багато не вистачає. І в той же час вона не тільки корисна, але і зручна у використанні її вчителем та учнем, який легко, в кілька клацань, може перейти до досліджуваної теми і почати роботу тренажера.

Посилання на офіційний сайт: http://www.seterra.net/