908
Оцініть публікацію

Роль і місце шкільної газети в системі виховної роботи комплексу

Школа існує. А значить, існує дух шкільного колективу. Тож нашій шкільній родині є що сказати. Задум створити шкільну газету виник у заступника директора з виховної роботи Сташенко Н. В.

Газета "Шкільні факти "вперше побачила світ у 2001 році. Редактором був випускник Зірник Б. "Шкільні фа кти" стали центром шкільного життя, інформатором, аналітиком. У 2004 році відбулася зміна назви нашої друкованої газети на "Перлинку".

Шкільна газета – це своєрідний центр шкільного життя. За допомогою цього органу самоврядування здійснюється збагаченням інтелектуально-духовного середовища закладу. "Перлинка" виконує важливу культурологічну функцію, адже проблематика матеріалів, які в ній публікуються, сприяє розвиткові демократичних засад учнівського й педагогічного колективів.

Спрямованість і завдання газети діти визначають так: "Ми руки на пульсі шкільної планети тримаємо, і щоб там не сталося, ми все про всіх знаємо". З початку заснування газету підтримали батьківська громада, директор комплексу. До складу редакції входять учні 7-11 класів, постійні кореспонденти. І цього навчального року до нашої редколегії прийшли новачки – учні, які мають бажання займатися журналістикою. Надрукувати свої матеріали в номері може кожен бажаючий, уключаючи вчителів і батьків.

Кураторами цієї роботи виступають заступник директора з виховної роботи Бойко М. Г. та педагог-організатор Сидоренко Ю. М. Велику допомогу членам редакції газети з питань мовного оформлення матеріалів здійснюють учителі української мови і літератури.

За час свого існування газета стала осередком громадської думки, джерелом культурної інформації, а також органом учнівського самоврядування.

Друкована газета "Перлинка" у 2011 році була нагороджена дипломом лауреата ХІV Національного конкурсу шкільних газет (м. Миколаїв). У нашому місті майже кожна школа має своє друковане видання, тому за підтримки міськрайоної організації Національної спілки журналістів України на базі гімназії ім. Сенатора було проведено для смілянських юнкорів тематичну гру "Що? Де? Коли?"

Редакційні колегії презентували свої газети, обмінялися примірниками. В результаті гри І місце посіла газета нашого закладу "Перлинка". Учасникам гри було вручено диплом та заохочувальний приз, але найголовніше – у веселій формі всі отримали багато цікавої інформації, яка необхідна кожному майбутньому журналісту.

Друкований орган школи – це важливий засіб соціалізації дитини. Адже, обираючи статус журналіста, поета, письменника, друкуючи свої статті, діти поринають у сучасні проблеми життя соціуму, отримують змогу реалізувати свої можливості в реальному житті.

Список використаної літератури

  1. Оржеховська В. М., Ковганич Г. Г. Учнівське самоврядування: пошук ефективних моделей і технологій. / Навч. посібник. – 2007/ – 234 c.
  2. Сучасна школа України / Інформаційно-методичний часопис. №8 (224), серпень 2010.