Підвищення ефективності навчально-виховного процесу на уроках трудового навчання шляхом організації ігрової діяльності учнів
Гра у навчальному процесі створює мотивацію, близьку до природної, збуджує інтерес, підвищує рівень навчальної праці, розвиває комунікативні навички. Порівняно з іншими формами навчання й виховання, перевага гри полягає в тому, що вона досягає своєї мети непомітно для вихованця, тобто не потребу
є ніяких способів насильства над особистістю дитини.Ми просто граємо, і саме гра є могутнім інструментом задоволення третього, основного інстинкту — потреби пізнання світу.
Гра ні в якому разу не терпить примусу і є процесом суто добровільним.
Гравці не ставлять перед собою ніякої дидактичної мети і завдань, їх цікавить тільки ігровий результат. Тому на ігровому уроці в навчальному кабінеті присутня тільки одна людина, що чітко уявляє, для чого все це почато — вчитель. Ця обставина й визначає педагогічні принципи впровадження ігрової діяльності у навчальний процес.
Конспект уроку. Ручні стібки і строчки. Технологія виконання швів: "уперед голку", "за голку".
Мета:
- навчальна – ознайомити учнів із прийомами виконання ручних швів, їхнім графічним зображенням, навчити виконувати й розпізнавати ручні шви;
- виховна – виховувати акуратність і старанність під час вишивальних робіт;
- розвиваюча – виховувати естетичний смак, інтерес до рукоділля.
Тип уроку: комбінований з елементами гри.
Методи: розповідь, демонстрація прийомів роботи, бесіда, елементи ігрової діяльності, самостійна робота учнів з підручником, самостійна практична робота учнів, оцінка учнями своєї навчальної діяльності.
Методичне забезпечення: таблиця, стенд з роботами учнів, приладдя для вишивання.
Автор: Фролова А. О., учитель трудового навчання, Миколаївська гімназія № 4.
Попередній перегляд
Триває завантаження