1
Оцініть публікацію
Трудове навчання

Підвищення ефективності навчально-виховного процесу на уроках трудового навчання шляхом організації ігрової діяльності учнів

Гра у навчальному процесі створює мотивацію, близьку до природної, збуджує інтерес, підвищує рівень навчальної праці, розвиває комунікативні навички. Порівняно з іншими формами навчання й вихован­ня, перевага гри полягає в тому, що вона досягає своєї мети непомітно для вихованця, тобто не потребу є ніяких способів насильства над особистістю дитини.

Ми просто граємо, і саме гра є могутнім інструментом задоволення третього, основного інстинкту — потреби пізнання світу.

Гра ні в якому разу не терпить примусу і є процесом суто добровільним.

Гравці не ставлять перед собою ніякої дидактичної мети і завдань, їх цікавить тільки ігровий результат. Тому на ігровому уроці в навчальному кабінеті присутня тільки одна людина, що чітко уявляє, для чого все це почато — вчитель. Ця обставина й визначає педагогічні принципи впровадження ігрової діяльності у навчальний процес.

Конспект уроку. Ручні стібки і строчки. Технологія виконання швів: "уперед голку", "за голку".

Мета:

  • навчальна – ознайомити учнів із прийомами виконання ручних швів, їхнім графічним зображенням, навчити виконувати й розпізнавати ручні шви;
  • виховна – виховувати акуратність і старанність під час вишивальних робіт;
  • розвиваюча – виховувати естетичний смак, інтерес до рукоділля.

Тип уроку: комбінований з елементами гри.

Методи:
розповідь, демонстрація прийомів роботи, бесіда, елементи ігрової діяльності, самостійна робота учнів з підручником, самостійна практична робота учнів, оцінка учнями своєї навчальної діяльності.

Методичне забезпечення:
таблиця, стенд з роботами учнів, приладдя для вишивання.

Автор:
Фролова А. О., учитель трудового навчання, Миколаївська гімназія № 4.

Попередній перегляд

Йде завантаження