- Всі категорії
- Адміністрування школи
- Англійська мова
- Антикорупційне виховання
- Астрономія
- Біологія
- Вибір редакції
- Виховання
- Вища освіта
- Всесвітня історія
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Етика
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземні мови
- Інтегровані уроки
- Інформатика
- Історія України
- Креслення
- Математика
- Методика та технологія
- Мистецтво
- Мови нацменшин
- Музика
- Образотворче мистецтво
- Освіта дітей з ООП
- Основи здоров'я
- Позакласні заходи
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Правознавство
- Природознавство
- Профтехосвіта
- Психологія
- Робота з батьками
- Суспільствознавство
- Технології
- Українська література
- Українська мова
- Фахова передвища освіта
- Фізика
- Фізична культура
- Форум педагогічних ідей
- Хімія
- Художня культура
-
Розробка уроку «Особливості драматичного конфлікту в драмі Ф. Шиллера «Вільгельм Телль» та його художнє втілення» зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас845
-
Розробка уроку „Опозиція Фауст - Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла. Трагічний конфлікт Фауст - Маргарита” зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас2051
-
Розробка уроку «Образ Мазепи в однойменних поемах Дж. Байрона і В. Сосюри» зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас962
-
Розробка уроку «Серце поета - осердя світу». Шекспір - геніальний драматург і поет доби відродження» зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас716
-
Розробка уроку «Трагедія В. Шекспіра «Гамлет». Проблема морального вибору у творі. Мотив помсти, його зв’язок з системою образів» зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас1837
-
-
Розробка уроку „Бути чи не бути - ось питання” за трагедією В. Шекспіра „Гамлет” зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас686
-
Розробка уроку „Мир Лермонтова. Жизненный и творческий путь поэта” зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас604
-
Розробка уроку „М. В. Гоголь. Своєрідність творчого шляху. Поєднання реалістичних і романтичних тенденцій у творах („Вечори на хуторі біля Диканьки”, „Шинель”) зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас728
-
Розробка уроку «Жанрово-тематичне розмаїття лірики О. Пушкіна» зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас803
-
-
Розробка уроку «О. Пушкін - великий російський поет. Аналіз вірша «До моря…» зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас901
-
Розробка уроку „М. Лермонтов. Життєвий і творчий шлях митця. Провідні мотиви його лірики” зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас923
-
Розробка уроку „Путник, придёшь когда в Спа…”. Ключевой мотив рассказа - „мёртвые” и „остальные” - как трагедия человека. Война глазами юного немецкого солдата” зі світової літератури в 9-му класі. (Рос. мова)
Зарубіжна література
9 клас847
-
Романтизм
Зарубіжна література
9 клас675
-
-
17-й век - эпоха развития классицизма в мировом искусстве и литературе Франции. (Рос. мова)
Зарубіжна література
9 клас739
-
Трагічне кохання Фауста й Маргарити
Зарубіжна література
9 клас946
-
Образ гетьмана Мазепи в художніх творах - зображення Мазепи в художній літературі, живописі, кінематографії, музиці і театральних постановах діячами культури та мистецтва
Зарубіжна література
9 клас1757
-
Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття і призначення людини
Зарубіжна література
9 клас1094
-
-
Йоганн Вольфганг Гете (1749-1832). Життєвий та творчий шлях поета
Зарубіжна література
9 клас1129
-
Народные традиции, верования и обряды в повести Н. В. Гоголя «Вечер накануне Ивана Купала». (Рос. мова)
Зарубіжна література
9 клас766