- Всі категорії
- Адміністрування школи
- Англійська мова
- Антикорупційне виховання
- Астрономія
- Біологія
- Вибір редакції
- Виховання
- Вища освіта
- Всесвітня історія
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Етика
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземні мови
- Інтегровані уроки
- Інформатика
- Історія України
- Креслення
- Математика
- Методика та технологія
- Мистецтво
- Мови нацменшин
- Музика
- Образотворче мистецтво
- Освіта дітей з ООП
- Основи здоров'я
- Позакласні заходи
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Правознавство
- Природознавство
- Профтехосвіта
- Психологія
- Робота з батьками
- Суспільствознавство
- Технології
- Українська література
- Українська мова
- Фахова передвища освіта
- Фізика
- Фізична культура
- Форум педагогічних ідей
- Хімія
- Художня культура
-
Розробка уроку «Культура мовлення. Спільне та відмінне в українській і російській мовах» з української та російської мов у 10-му класі спеціальної школи
Інтегровані уроки
10 клас899
-
Розробка уроку «Охорона природи в рідному краї. Харківський зоопарк» з природознавства та математики в 4-му класі Інтегровані уроки
4 клас806 -
Розробка уроку «Мій улюблений фрукт» з української мови, образотворчого мистецтва та основ здоров’я в 3-му класі
Інтегровані уроки
3 клас1650
-
Розробка уроку «Scotland. Robert Burns and his poem “My Heart’s in the Highlands”. Роберт Бернс “Моє серце в верховині…”» з англійської мови та зарубіжної літератури в 6-му класі Інтегровані уроки
6 клас1245 -
Розробка уроку «Щедрий вечір, добрий вечір!» з української літератури та музики в 6-му класі
Інтегровані уроки
6 клас964
-
-
Розробка уроку «Служби Інтернету. Електронна пошта». Communication technologies. The Internet. Writing e-mails» з інформатики й англійської мови в 10-му класі
Інтегровані уроки
10 клас931
-
Розробка уроку «Як виростити нову рослину без насіння. Виготовлення частин квіткових рослин технікою квілінг» з природознавства та трудового навчання в 3-му класі
Інтегровані уроки
3 клас1129
-
Розробка уроку «Специфіка імпресіонізму в живописі та в українській літературі кінця XIX – початку ХХ ст.» з української літератури та художньої культури в 10-му класі
Інтегровані уроки
10 клас821
-
Розробка уроку «Категорія “забруднення”. Основні антропогенні джерела забруднення навколишнього середовища. Систематизація і узагальнення знань з теми “Комп’ютерні презентації Power Point”» з екології та інформатики в 11-му класі
Інтегровані уроки
11 клас1073
-
-
Розробка уроку «Світ гармонії. Гармонічні коливання» з математики, фізики, зарубіжної літератури в 10-му класі Інтегровані уроки
10 клас871 -
Розробка інтегрованого уроку з математики, трудового навчання та природознавства в 1-му класі
Інтегровані уроки
1 клас881
-
Розробка уроку «Романтика пригод Жуля Верна, розказана Марком Вовчком» з інтегрованого курсу «Література» та української літератури в 6-му класі
Інтегровані уроки
6 клас750
-
Розробка уроку «Написання листа Св. Миколаю, пісня “Ой, хто, хто Миколая любить”» з української мови та музики в 3-му класі
Інтегровані уроки
3 клас812
-
-
Розробка уроку «Дослідження функції та побудова графіка функції» з математики й інформатики в 11-му класі
Інтегровані уроки
11 клас829
-
Розробка уроку «Зимуючі птахи. Годівнички для птахів» з природознавства та трудового навчання в 2-му класі спеціальної школи
Інтегровані уроки
2 клас1419
-
Розробка уроку «Героїчний епос українського народу. Кобзарі та лірники – виконавці народних дум. Сучасні виконавці. Національна капела бандуристів України» з української літератури, історії та музики у 8-му класі Інтегровані уроки
8 клас1455 -
Розробка уроку «Калина – символ рідної землі» з літературного читання, української мови, математики, природознавства в 2-му класі
Інтегровані уроки
2 клас1009
-
-
Розробка уроку «Вплив уживання алкоголю на організм людини» з біології та хімії в 11-му класі
Інтегровані уроки
11 клас1221
-
Розробка уроку «Колядки. Числа першої тисячі, додавання і віднімання чисел» з математики та предмета «Я і світ» у 3-му класі
Інтегровані уроки
3 клас854
-
Розробка уроку-бесіди «Чому людина не може існувати без природи? Правила переходу вулиць і дороги. Перехід дороги при русі групами по вулиці» в 4-му класі
Інтегровані уроки
4 клас865