• Освіта.ua
  • Форум.ОСВІТА.UA
  • Розвиток дитини
Додати матеріал
Додати матеріал
Вхід
  • Всі категорії
  • Адміністрування школи
  • Англійська мова
  • Антикорупційне виховання
  • Астрономія
  • Біологія
  • Вибір редакції
  • Виховання
  • Вища освіта
  • Всесвітня історія
  • Географія
  • Громадянська освіта
  • Дошкільна освіта
  • Екологія
  • Економіка
  • Етика
  • Зарубіжна література
  • Захист України
  • Іноземні мови
  • Інтегровані уроки
  • Інформатика
  • Історія України
  • Креслення
  • Математика
  • Методика та технологія
  • Мистецтво
  • Мови нацменшин
  • Музика
  • Образотворче мистецтво
  • Освіта дітей з ООП
  • Основи здоров'я
  • Позакласні заходи
  • Позашкільна освіта
  • Початкова школа
  • Правознавство
  • Природознавство
  • Профтехосвіта
  • Психологія
  • Робота з батьками
  • Суспільствознавство
  • Технології
  • Українська література
  • Українська мова
  • Фахова передвища освіта
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Форум педагогічних ідей
  • Хімія
  • Художня культура
  • Всі класи
  • 1 клас
  • 2 клас
  • 3 клас
  • 4 клас
  • 5 клас
  • 6 клас
  • 7 клас
  • 8 клас
  • 9 клас
  • 10 клас
  • 11 клас
  • Всі типи
  • Конспект заняття
  • Конспект уроку
  • Методична розробка
  • Презентація
  • Розробка проєкту
  • Стаття
  • Сценарій заходу
  • Тестові завдання
Нові Найкращі
    • Ніяка зовнішня краса не може бути повною, якщо вона не оживляється красою внутрішньою. Г. К. Андерсен «Соловей». Протиставлення справжнього та штучного в казці; соловей як втілення сили природи й мистецтва Зарубіжна література
      5 клас
      878
    • Розробка уроку «Українське козацтво в битвах і походах» з історії України в 5-му класі Історія України
      5 клас
      967
    • Розробка уроку «Ілюстрація у книжці» з образотворчого мистецтва в 5-му класі Образотворче мистецтво
      5 клас
      1221
    • Розробка уроку «Диференціація звуків [с] -[з] і букв С - З ». Лексична тема «Птахи» у 3-му класі Початкова школа
      3 клас
      1089
    • Розробка уроку «Джон Кітс. «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи» зі світової літератури в 5-му класі Зарубіжна література
      5 клас
      1747

    • Розробка уроку «Взаємодія тіл» із фізики в 7-му класі Фізика
      7 клас
      682
    • Розробка уроку «Порівняння, додавання й віднімання розрядних чисел десятків. Задачі з двома запитаннями» з математики в 1-му класі Початкова школа
      1 клас
      1210
    • Розробка уроку «Конфлікти та здоров’я. Психологічні конфлікти та способи їх подолання» з основ здоров’я в 7-му класі Основи здоров'я
      7 клас
      1629
    • Розробка уроку «Здається, байка просто бреше, а справді - ясну правду чеше. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак», «Коник-стрибунець» із читання у 3-му класі Початкова школа
      3 клас
      573

    • Розробка уроку «Амеба, інфузорія - одноклітинні тварини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі). Лабораторне дослідження № 3 «Спостереження інфузорій» із біології в 6-му класі Біологія
      6 клас
      979
    • Розробка уроку «National cuisine» з англійської мови в 10-му класі Англійська мова
      10 клас
      879
    • Вибір редакції Розробка уроку «Основні положення спеціальної теорії відносності. Відносність одночасності подій. Релятивістський закон додавання швидкостей» із фізики в 10-му класі Фізика
      10 клас
      2327
    • Урок-проект «Число й цифра сім» із математики в 1-му класі Початкова школа
      1 клас
      994

    • Розробка уроку «Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). Життєвий і творчий шлях. Багатогранність діяльності. Жанрова розмаїтість творів. Драматургічне новаторство письменника» з української літератури в 10-му класі Українська література
      10 клас
      1450
    • Розробка уроку «Про що мені розповіла сніжинка» з української мови у 3-му класі Початкова школа
      3 клас
      996
    • Розробка уроку «Платон Воронько. Збірка поета «Читаночка» («Липка», «Наше ластів’я» та ін.). Яскраві малюнки дитинства» з української літератури в 5-му класі Українська література
      5 клас
      1025
    • Розробка уроку «Простые и сложные предложения. Предложения с прямой и косвенной речью. Знаки препинания в предложениях» з російської мови в 5-му класі Мови нацменшин
      5 клас
      850

    • Стаття «Про роль учителя-словесника на уроках світової літератури» Методика та технологія
      1319
    • Розробка уроку «Глобальні проблеми людства» з географії в 10-му класі Географія
      10 клас
      706
    • Розробка уроку «Творчий і життєвий шлях Т. Г. Шевченка» з читання у 3-му класі Початкова школа
      3 клас
      591
    • 429
    • 430
    • 431
    • 432
    • 433
    • 434

Всі права на розміщені матеріали належать авторам. Копіювання, тиражування або розповсюдження інформації сайту «Урок.ОСВІТА.UA» на будь-яких носіях інформації та в будь-якому вигляді заборонено

© 2025 Освіта.ua
© 2025 Відкритий урок: розробки, технології, досвід

Контакти:

(044) 200-28-38
urok@osvita.ua

Освіта.ua на Facebook
Урок.ОСВІТА.UA на Facebook

Наші проєкти:
Освіта.ua
Форум.ОСВІТА.UA
Розвиток дитини
ЗНО-ОНЛАЙН
Вступ.ОСВІТА.UA
Умови розміщення матеріалів
Політика конфіденційності
Умови використання
Про проєкт
Вхід
Невірно введений логін або пароль
Нагадати пароль!
Не маєте облікового запису? Зареєструйтесь зараз
Реєстрація
Реєструючись ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності та умовами використання.
Вже маєте обліковий запис
Вкажіть е-mail, на який буде надісланий пароль!
На цю e-mail адресу буде надіслано інструкцію про відновлення доступу.
Вже згадали пароль?