561
Оцініть публікацію

Диференційований підхід до підвищення професійної компетентності педагогів у інноваційній школі

На кожному етапі розвитку школи виникало і виникає питання про підвищення професійної майстерності педагогів. Це не випадково, так як саме вчитель є головною дійовою особою будь-яких перетворень у системі освіти. Специфіка сучасного етапу розвитку школи зумовлена новими завданнями, які стоять пер ед освітніми установами: гуманізація і гуманітаризація освітнього процесу; створення умов для вільного розвитку особистості; висунення на перший план загальнолюдських цінностей і, в першу чергу, особистості дитини як вищої, унікальної людської цінності.

У свою чергу нові завдання школи обумовлені змінами, що відбуваються в суспільному, політичному, економічній сферах життя нашого суспільства. Ситуація, яка змінилась в суспільстві формує нове соціальне замовлення на випускника школи. Важливим сьогодні стало питання: якими якостями повинен володіти випускник освітньої установи, щоб успішно самоствердитися, реалізувати свої сили і можливості стати справді щасливою людиною. Відповісти на це питання важко, але вкрай необхідно - в іншому випадку ставиться під сумнів доцільність самого педагогічного процесу. Яка людина потрібна нашому суспільству сьогодні? Яке соціальне замовлення на випускника середньої школи?..

Автор: Вовчук І. С., учитель початкових класів, Запорiзький НВК "Еврика".

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження