359
Оцініть публікацію

Стаття "Міжпредметні зв’язки як засіб удосконалення екологічного виховання учнів"

Стаття на заявлену тему подається з метою – ознайомити педагогів із наскрізним навчанням, яке всебічно впливає на процес навчання – від постановки задач до його організації і результатів; наголосити на тому, що наскрізному навчанню властиві методичні, формуючі (освітні, розвиваючі, виховні) і констр уктивні (системоутворюючі) функції в предметній системі навчання; звернути увагу на те, що найбільш повна реалізація можливостей міжпредметних зв’язків, виявлення всіх їхніх функцій в єдності досягається, коли міжпредметні зв’язки функціонують в процесі навчання як самостійний принцип побудови освітнього процесу.
Попередній перегляд

Триває завантаження