1
Оцініть публікацію
Трудове навчання

Щоденник з професійно-практичної підготовки за професією "Пекар"

"Ще один навчальний посібник, тільки не для  вчителя, а для учня?" - скажете Ви, взявши у руки цей щоденник. І так, і ні, - відповімо ми.

Дійсно, кожен із нас, прийшов до навчального закладу з досить значним багажем теоретичних знань і зі свого предмету і з методики викладання, і з теорії педагогіки і психології. Та, мабуть, кожен учитель-початківець зіткнувся із проблемою поєднання теорії з практикою, кожен іде своїм власним тернистим шляхом від новачка до вчителя-професіонала, майстра своєї справи.

Навіть набувши певного досвіду, ніколи не зупиняєшся, переосмислюєш вже пізнане, завжди шукаєш щось нове, доповнюєш  власні наробки, збагачуєшся досвідом колег.

І, як часто говорять досвідчені педагоги, іноді виникає відчуття, що не встигаєш за величезним потоком інформації, базові знання, застаріли або забулися, та й у мірі повсякденних професійних справ не завжди є час (або й фінансова можливість) відшукати  необхідну інформацію з різних джерел.

Професійно-технічна підготовка фахівців для хлібопекарської промисловості постійно переглядає і розширює межі своїх можливостей, категорій та понять. Та й взагалі, погодьтесь, що це надзвичайно складна наука, адже вона вивчає найвищий витвір природи - хліб.

З іншого боку виробництво хліба - наука неоднозначна, іноді навіть суперечлива і досить суб'єктивна. Та головне, як на мій погляд, вона надзвичайно цікава, цікава й історією свого розвитку, і відкриттями, й помилками та розчаруваннями.

Предметом розгляду "Щоденника з професійно-практичної підготовки" є контрольно-корекційний етап діяльності учня під час виробничого навчання та виробничої практики.

Автор: Пищик О.В., завідувач НПЦ РС, Державний професійно-технічний навчальний заклад "Чернігівський центр професійно-технічної освіти".

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Йде завантаження