• Освіта.ua
  • Форум.ОСВІТА.UA
  • Розвиток дитини
Додати матеріал
Додати матеріал
Вхід
  • Всі категорії
  • Адміністрування школи
  • Англійська мова
  • Антикорупційне виховання
  • Астрономія
  • Біологія
  • Вибір редакції
  • Виховання
  • Вища освіта
  • Всесвітня історія
  • Географія
  • Громадянська освіта
  • Дошкільна освіта
  • Екологія
  • Економіка
  • Етика
  • Зарубіжна література
  • Захист України
  • Іноземні мови
  • Інтегровані уроки
  • Інформатика
  • Історія України
  • Креслення
  • Математика
  • Методика та технологія
  • Мистецтво
  • Мови нацменшин
  • Музика
  • Образотворче мистецтво
  • Освіта дітей з ООП
  • Основи здоров'я
  • Позакласні заходи
  • Позашкільна освіта
  • Початкова школа
  • Правознавство
  • Природознавство
  • Профтехосвіта
  • Психологія
  • Робота з батьками
  • Суспільствознавство
  • Технології
  • Українська література
  • Українська мова
  • Фахова передвища освіта
  • Фізика
  • Фізична культура
  • Форум педагогічних ідей
  • Хімія
  • Художня культура
  • Всі класи
  • 1 клас
  • 2 клас
  • 3 клас
  • 4 клас
  • 5 клас
  • 6 клас
  • 7 клас
  • 8 клас
  • 9 клас
  • 10 клас
  • 11 клас
  • Всі типи
  • Конспект заняття
  • Конспект уроку
  • Методична розробка
  • Презентація
  • Розробка проєкту
  • Стаття
  • Сценарій заходу
  • Тестові завдання
Нові Найкращі
    • Вибір редакції Розробка уроку «Геометричні перетворення на площині (підсумковий урок)» з математики в 9-му класі Математика
      9 клас
      940
    • Розробка уроку «Квадратична функція» з математики в 9-му класі Математика
      9 клас
      787
    • Розробка уроку «Площа трапеції» з математики у 8-му класі Математика
      8 клас
      1558
    • Розробка уроку «Теорема про три перпендикуляри. Кут між прямою і площиною» з математики у 10-му класі Математика
      10 клас
      1088
    • Розробка уроку «Віднімання, коли число десятків зменшуваного дорівнює нулю, або менше числа десятків від’ємника» з математики в 5-му класі спеціальної школи Математика
      5 клас
      857

    • Розробка уроку «Степінь з цілим показником. Стандартний вигляд числа» з математики у 8-му класі Математика
      8 клас
      791
    • Розробка уроку «Функція у = х<sup>2</sup>, її властивості, графік» з математики у 8-му класі Математика
      8 клас
      698
    • Розробка уроку «Типи задач і способи їх розв'язування» з математики в 5-му класі Математика
      5 клас
      1726
    • Розробка уроку «Розв’язування типових вправ з теми “Тригонометричні функції числового аргументу”» з математики в 10-му класі Математика
      10 клас
      1199

    • Розробка уроку «Виключення цілого числа з неправильного дробу» з математики в 9-му класі спеціальної школи Математика
      9 клас
      921
    • Розробка уроку «Похідна та її застосування» з математики в 11-му класі Математика
      11 клас
      924
    • Розробка уроку «Розв’язування задач за допомогою рівнянь» з математики в 7-му класі Математика
      7 клас
      910
    • Розробка уроку «Формули скороченого множення» з математики в 7-му класі Математика
      7 клас
      736

    • Розробка уроку «Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника та середня лінія трапеції» з математики у 8-му класі Математика
      8 клас
      1175
    • Розробка уроку «Площі многокутників» з математики в 9-му класі Математика
      9 клас
      819
    • Розробка уроку «Узагальнення і систематизація навчального матеріалу з теми “Елементи прикладної математики” з математики в 9-му класі Математика
      9 клас
      762
    • Розробка уроку «Розв’язування вправ з теми “Прямокутник, квадрат, трикутник і його види”» з математики у 5-му класі Математика
      5 клас
      991

    • Розробка уроку «Одиниці вимірювання. Народні міри величини» з математики в 5-му класі Математика
      5 клас
      1092
    • Розробка уроку «Додавання і віднімання на основі складу числа. Шестикутник і його елементи. Числовий промінь. Робота в зошиті» з математики в 1-му класі Математика
      1 клас
      1233
    • Розробка уроку «Нумерація шестицифрових чисел. Читання і записування, визначення числа тисяч у межах 200 тисяч, розкладання на розрядні доданки. Задачі, які включають знаходження частини числа» з математики в 4-му класі Математика
      4 клас
      1565
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33

Всі права на розміщені матеріали належать авторам. Копіювання, тиражування або розповсюдження інформації сайту «Урок.ОСВІТА.UA» на будь-яких носіях інформації та в будь-якому вигляді заборонено

© 2025 Освіта.ua
© 2025 Відкритий урок: розробки, технології, досвід

Контакти:

(044) 200-28-38
urok@osvita.ua

Освіта.ua на Facebook
Урок.ОСВІТА.UA на Facebook

Наші проєкти:
Освіта.ua
Форум.ОСВІТА.UA
Розвиток дитини
ЗНО-ОНЛАЙН
Вступ.ОСВІТА.UA
Умови розміщення матеріалів
Політика конфіденційності
Умови використання
Про проєкт
Вхід
Невірно введений логін або пароль
Нагадати пароль!
Не маєте облікового запису? Зареєструйтесь зараз
Реєстрація
Реєструючись ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності та умовами використання.
Вже маєте обліковий запис
Вкажіть е-mail, на який буде надісланий пароль!
На цю e-mail адресу буде надіслано інструкцію про відновлення доступу.
Вже згадали пароль?