- Всі категорії
- Адміністрування школи
- Англійська мова
- Антикорупційне виховання
- Астрономія
- Біологія
- Вибір редакції
- Виховання
- Вища освіта
- Всесвітня історія
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Етика
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземні мови
- Інтегровані уроки
- Інформатика
- Історія України
- Креслення
- Математика
- Методика та технологія
- Мистецтво
- Мови нацменшин
- Музика
- Образотворче мистецтво
- Освіта дітей з ООП
- Основи здоров'я
- Позакласні заходи
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Правознавство
- Природознавство
- Профтехосвіта
- Психологія
- Робота з батьками
- Суспільствознавство
- Технології
- Українська література
- Українська мова
- Фахова передвища освіта
- Фізика
- Фізична культура
- Форум педагогічних ідей
- Хімія
- Художня культура
-
Розробка уроку «Оригінальна література княжої Русі-України. Літописи як історично-художні твори. «Повість минулих літ» - історична книга та збірка епічних творів. Виникнення Києво-Печерського монастиря» з української літератури в 9-му класі
Українська література
9 клас2394
-
Розробка уроку «Квадратична функція, її графік і властивості» з математики в 9-му класі
Математика
9 клас945
-
Розробка уроку «Відсоткові розрахунки» з алгебри в 9-му класі
Математика
9 клас772
-
Розробка уроку «Де шукати мені долі кращої, крім землі, де лежать мої пращури?» з української літератури у 8, 9 класах
Українська література
9 клас683
-
Розробка уроку «Складнопідрядне речення» з української мови в 9-му класі
Українська мова
9 клас897
-
-
Розробка уроку «Будова та функції органів травлення, травних систем. Лабораторна робота № 4 «Дія ферментів слини на крохмаль» із біології в 9-му класі
Біологія
9 клас1235
-
Розробка уроку «Магія природи. Наша планета» з англійської мови в 9-му класі
Англійська мова
9 клас1362
-
Розробка уроку „І. П. Котляревський „Наталка Полтавка”. Наталка як уособлення кращих рис української жінки. Порівняльна характеристика Миколи та Петра. Роль і функції пісень у драмі” з української літератури в 9-му класі
Українська література
9 клас2167
-
Розробка уроку „Бути чи не бути - ось питання” за трагедією В. Шекспіра „Гамлет” зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас793
-
-
Розробка уроку-тандему „Екологічні проблеми планети” з англійської мови та географії в 9-му класі
Інтегровані уроки
9 клас707
-
Розробка уроку «Функції опорно-рухової системи. Кісткова й хрящова тканини. Будова та ріст кісток» із біології в 9-му класі
Біологія
9 клас1046
-
Розробка уроку «Проблеми довкілля. Тварини» з англійської мови в 9-му класі
Англійська мова
9 клас909
-
Розробка уроку «Григорій Савич Сковорода - філософ, письменник, педагог і просто людина» з української літератури в 9-му класі
Українська література
9 клас795
-
-
Розробка уроку «Розділові знаки між частинами складносурядного речення» з української мови в 9-му класі
Українська мова
9 клас1390
-
Розробка уроку «Електроенергетика України» з географії в 9-му класі
Географія
9 клас1117
-
Розробка уроку «Арифметична та геометрична прогресія» з алгебри в 9-му класі
Математика
9 клас780
-
Розробка уроку „Харчові добавки та здоров’я людини” з біології в 9-му класі
Біологія
9 клас843
-
-
Розробка уроку „Образ знедоленої жінки в поемі Т. Г. Шевченка „Наймичка” з української літератури в 9-му класі
Українська література
9 клас1074
-
Розробка уроку „Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах” із хімії в 9-му класі
Хімія
9 клас1166
-
Розробка уроку „Мир Лермонтова. Жизненный и творческий путь поэта” зі світової літератури в 9-му класі Зарубіжна література
9 клас713