- Всі категорії
 - Адміністрування школи
 - Англійська мова
 - Антикорупційне виховання
 - Астрономія
 - Біологія
 - Вибір редакції
 - Виховання
 - Вища освіта
 - Всесвітня історія
 - Географія
 - Громадянська освіта
 - Дошкільна освіта
 - Екологія
 - Економіка
 - Етика
 - Зарубіжна література
 - Захист України
 - Іноземні мови
 - Інтегровані уроки
 - Інформатика
 - Історія України
 - Креслення
 - Математика
 - Методика та технологія
 - Мистецтво
 - Мови нацменшин
 - Музика
 - Образотворче мистецтво
 - Освіта дітей з ООП
 - Основи здоров'я
 - Позакласні заходи
 - Позашкільна освіта
 - Початкова школа
 - Правознавство
 - Природознавство
 - Профтехосвіта
 - Психологія
 - Робота з батьками
 - Суспільствознавство
 - Технології
 - Українська література
 - Українська мова
 - Фахова передвища освіта
 - Фізика
 - Фізична культура
 - Форум педагогічних ідей
 - Хімія
 - Художня культура
 
- 
    
    Розробка уроку «Порівняльний опис двох предметів. Птахи» з російської мови та природознавства в 4-му класі   
    Інтегровані уроки 
    4 клас1065
 - 
    
    Методична розробка «Організація інтегрованих уроків, їх місце в навчально-виховному процесі» з української мови та літературного читання в 3-му класі   
    Інтегровані уроки 
    3 клас813
 - 
          
Розробка уроку «Підсумковий урок-змагання на природі» з читання, української мови, математики, природознавства, основ здоров’я та розвитку продуктивного мислення в 1-му класі Інтегровані уроки
1 клас901 - 
    
    Розробка уроку «Рівняння. Омар Хайям - корифей персько-таджицької поезії» з математики та зарубіжної літератури у 8-му класі   
    Інтегровані уроки 
    8 клас880
 - 
          
Розробка уроку «Дослідження за допомогою функцій та їх графіків основних сюжетних елементів роману І. Багряного “Тигролови”» з української літератури й математики в 11-му класі Інтегровані уроки
11 клас891 - 
    
    
    
    
    
 - 
          
Розробка уроку «Складнопідрядні речення з підрядними означальними» з російської мови й інформатики в 9-му класі Інтегровані уроки
9 клас796 - 
    
    Розробка уроку «Компаративний аналіз новел “Останній листок” О. Генрі та “Кленові листки” В. Стефаника» з української та зарубіжної літератури в 7-му класі   
    Інтегровані уроки 
    7 клас1218
 - 
    
    Розробка уроку «Живий світ навколо нас. Вчимося малювати словами» з української й англійської мов у 2-му класі   
    Інтегровані уроки 
    2 клас909
 - 
    
    Розробка уроку «Фольклор. Казки народів світу» зі світової літератури й англійської мови в 5-му класі   
    Інтегровані уроки 
    5 клас1303
 - 
    
    
    
    
    
 - 
    
    Розробка уроку «”Садок вишневий коло хати…” - перлина української та світової ліричної поезії. Family Relations» з української літератури й англійської мови в 5-му класі   
    Інтегровані уроки 
    5 клас1112
 - 
    
    Розробка уроку «Іван Франко “Лисичка і Журавель”. Життя звірів навесні» з літературного читання та природознавства в 2-му класі   
    Інтегровані уроки 
    2 клас949
 - 
          
Розробка уроку «Церкви Лондона» з англійської мови для 6-го та 9-го класів Інтегровані уроки
1002 - 
    
    Розробка уроку «Складнопідрядні речення. Властивості функції» з української мови та алгебри в 9-му класі   
    Інтегровані уроки 
    9 клас830
 - 
    
    
    
    
    
 - 
    
    Розробка уроку «Пори року» з природознавства, музики й англійської мови у 2-му класі   
    Інтегровані уроки 
    2 клас1281
 - 
    
    Розробка уроку «Кожен пише свою повість» з української літератури й біології в 11-му класі   
    Інтегровані уроки 
    11 клас852
 - 
    
    Розробка бінарного уроку «Геометричні перетворення графіків тригонометричних функцій» з математики й інформатики в 10-му класі   
    Інтегровані уроки 
    10 клас873
 - 
    
    Розробка інтегрованого уроку “Прояви людської душі (Новела О. Генрі “Останній листок”) для учнів 2-го та 7-го класів   
    Інтегровані уроки 
    
    
    867
 - 
    
    
    
    
    
 - 
          
Розробка бінарного уроку «Мова як джерело знань про минуле. Фольклор» з історії України та української мови в 5-му класі Інтегровані уроки
768 - 
    
    Розробка бінарного уроку «Ізраїльсько-іудейське царство. Біблія як історичне джерело» зі всесвітньої історії та світової літератури в 6-му класі   
    Інтегровані уроки 
    6 клас2262
 - 
          
Розробка уроку компаративного аналізу „Війна як причина порушення гармонії у Всесвіті” з української та світової літератур в 11-му класі Інтегровані уроки
11 клас874