- Всі категорії
- Адміністрування школи
- Англійська мова
- Антикорупційне виховання
- Астрономія
- Біологія
- Вибір редакції
- Виховання
- Вища освіта
- Всесвітня історія
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Етика
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземні мови
- Інтегровані уроки
- Інформатика
- Історія України
- Креслення
- Математика
- Методика та технологія
- Мистецтво
- Мови нацменшин
- Музика
- Образотворче мистецтво
- Освіта дітей з ООП
- Основи здоров'я
- Позакласні заходи
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Правознавство
- Природознавство
- Профтехосвіта
- Психологія
- Робота з батьками
- Суспільствознавство
- Технології
- Українська література
- Українська мова
- Фахова передвища освіта
- Фізика
- Фізична культура
- Форум педагогічних ідей
- Хімія
- Художня культура
-
Розробка уроку «Фольклор. Казки народів світу» зі світової літератури й англійської мови в 5-му класі
Інтегровані уроки
5 клас1096
-
Розробка уроку «”Садок вишневий коло хати…” - перлина української та світової ліричної поезії. Family Relations» з української літератури й англійської мови в 5-му класі
Інтегровані уроки
5 клас884
-
Розробка уроку «Іван Франко “Лисичка і Журавель”. Життя звірів навесні» з літературного читання та природознавства в 2-му класі
Інтегровані уроки
2 клас754
-
Розробка уроку «Церкви Лондона» з англійської мови для 6-го та 9-го класів
Інтегровані уроки
705
-
Розробка уроку «Складнопідрядні речення. Властивості функції» з української мови та алгебри в 9-му класі
Інтегровані уроки
9 клас661
-
-
Розробка уроку «Пори року» з природознавства, музики й англійської мови у 2-му класі
Інтегровані уроки
2 клас1082
-
Розробка уроку «Кожен пише свою повість» з української літератури й біології в 11-му класі
Інтегровані уроки
11 клас668
-
Розробка бінарного уроку «Геометричні перетворення графіків тригонометричних функцій» з математики й інформатики в 10-му класі
Інтегровані уроки
10 клас704
-
Розробка інтегрованого уроку “Прояви людської душі (Новела О. Генрі “Останній листок”) для учнів 2-го та 7-го класів
Інтегровані уроки
685
-
-
Розробка бінарного уроку «Мова як джерело знань про минуле. Фольклор» з історії України та української мови в 5-му класі
Інтегровані уроки
631
-
Розробка бінарного уроку «Ізраїльсько-іудейське царство. Біблія як історичне джерело» зі всесвітньої історії та світової літератури в 6-му класі
Інтегровані уроки
6 клас2023
-
Розробка уроку компаративного аналізу „Війна як причина порушення гармонії у Всесвіті” з української та світової літератур в 11-му класі
Інтегровані уроки
11 клас691
-
Розробка бінарного уроку зі світової літератури та математики в 5-му класі
Інтегровані уроки
5 клас721
-
-
Розробка уроку «Прикладна діяльність. Подорож у світ орігамі. Виконання фігурки голуба «Птах миру, дружби та мрії» з образотворчого мистецтва та природознавства в 6-му класі
Інтегровані уроки
6 клас820
-
Розробка бінарного уроку „Джордж Байрон і Володимир Сосюра. Поема „Мазепа”. Іван Мазепа - людина та історична постать” з української та світової літератури в 9-му класі
Інтегровані уроки
9 клас832
-
Розробка бінарного уроку «Українське козацтво в битвах і походах» з історії України та математики в 5-му класі
Інтегровані уроки
5 клас696
-
Бінарний урок «Католицька церква в добу середньовіччя та її вплив на суспільне життя» з англійської мови та історії в 7-му класі
Інтегровані уроки
7 клас655
-
-
Розробка уроку «Види загадок. Загадки про тварин. Технологія виготовлення помпонів і об’ємної іграшки з них» із трудового навчання й української літератури в 5-му класі
Інтегровані уроки
5 клас862
-
Розробка заняття «Іван Драч. Життя та творчість письменника»
Інтегровані уроки
911
-
Розробка інтегрованого уроку з географії та інформатики в 9-му класі
Інтегровані уроки
9 клас833